14.03 fredag og helg!

ÅÅååå som vi venter på besøket som var uheldig og havnet på buss for tog :o
Vi er sultne, men vil vente til hun kommer!
Guttene demper sulten med en Oreokjeks :p
Æsj, buss for tog er sååå kjipt!!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Åh! Da forstår jeg han... må ha vært ekkelt :-( Kom han hit under krigen? Husker ikke om jeg har spurt om det tidligere...

Jeg er redd hunder. Ble bitt av pitbull en gang :eek::eek::eek:
I rumpa av alle steder :oops::p
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Ja det kravla mus og kakkelakker der om nettene:eek: dem dro til Tyskland noen år før krigen, men fikk ikke oppholdstillatelse der. Så da dro dem til norge.. fikk først avslag her, men de prøvde igjen og da hadde krigen begynt, så da fikk dem opphold forde ;)

Oj da:eek: høres vondt ut! Også i rumpa da!:P jeg har vokst opp med hund gjennom nesten hele livet ;)

Ja det kravla mus og kakkelakker der om nettene:eek: dem dro til Tyskland noen år før krigen, men fikk ikke oppholdstillatelse der. Så da dro dem til norge.. fikk først avslag her, men de prøvde igjen og da hadde krigen begynt, så da fikk dem opphold forde ;)

Oj da:eek: høres vondt ut! Også i rumpa da!:P jeg har vokst opp med hund gjennom nesten hele livet ;)
Så gode de fikk opphold til slutt. Vanskelig :(

Hehe,ja i rumpa av alle steder. Pinlig og vondt. Var mange til stede :-)

Hunder er jo egentlig kjempefine dyr.
Hvilken type hund liker du?:-)
Kålormen Wael 14.10.11♡

Så gode de fikk opphold til slutt. Vanskelig :(

Hehe,ja i rumpa av alle steder. Pinlig og vondt. Var mange til stede :-)

Hunder er jo egentlig kjempefine dyr.
Hvilken type hund liker du?:-)
Kålormen Wael 14.10.11♡

Ja kan være vanskelig.. de hadde nesten flaks at det faktisk ble krig der, ellers hadde de ikke fått bli her heller ;)

Uff så flaut da! Haha.. hvor gammel var du når det skjedde?

Jeg liker de fleste hunder, så lenge de er store :P små er ofte så hissige! Vokste opp med en golden retriever som het Kim:rolleyes: også har mamma og dem en blandingshund som heter Tarzha, hun er verdens snilleste! Aldri vist så mye som en tann til oss, bortsett fra når hun smiler :P jeg og sambo hadde en Rottweiler for noen år siden.. men måtte selge han fordi vi skulle flytte :(

Ja kan være vanskelig.. de hadde nesten flaks at det faktisk ble krig der, ellers hadde de ikke fått bli her heller ;)

Uff så flaut da! Haha.. hvor gammel var du når det skjedde?

Jeg liker de fleste hunder, så lenge de er store :P små er ofte så hissige! Vokste opp med en golden retriever som het Kim:rolleyes: også har mamma og dem en blandingshund som heter Tarzha, hun er verdens snilleste! Aldri vist så mye som en tann til oss, bortsett fra når hun smiler :P jeg og sambo hadde en Rottweiler for noen år siden.. men måtte selge han fordi vi skulle flytte :(
Var vel rundt 15-16 år :-)
Har ikke glemt det,for å si det sånn ;)

Rottweilere er fine. Mamma og pappa har hatt en del hunder,bl.a rottweiler,am.staff og flere pitbuller.
Pappa var en av de første i Norge som hadde det. Og da var søsteren min,jeg og pitbullen i Aftenposten hehe...

Så kos med en så snill hund da :-):-)
Liker barna deres hunder også?:-)
Kålormen Wael 14.10.11♡

Var vel rundt 15-16 år :-)
Har ikke glemt det,for å si det sånn ;)

Rottweilere er fine. Mamma og pappa har hatt en del hunder,bl.a rottweiler,am.staff og flere pitbuller.
Pappa var en av de første i Norge som hadde det. Og da var søsteren min,jeg og pitbullen i Aftenposten hehe...

Så kos med en så snill hund da :-):-)
Liker barna deres hunder også?:-)
Kålormen Wael 14.10.11♡

Uff ikke rart du ikke har glemt det nei! Må ha vært fryktelig vondt!

Jaa dem er utrolig fine! Også så smarte hunder:) så gøy å komme i Aftenposten for noe sånt da :D litt spesielt å være den første som har sånn hund :) men har du blitt redd alle hunder eller bare de du ikke kjenner?

Ja det er godt at dem har en snill hund.. kan stole 100% på hun, og DET er godt med tanke på barna ;) dem liker dyr veldig godt.. men Liana skal jo omtrent inn i munnen på bikkja :P drar i tunga og halen.. haha.. hva med dine barn? Liker dem hunder?

God kveld :) :) :)

Idag har jeg bare surra rundt i pysj og en arvet genser av sambo :P:) deilig! Men fikk så vondt av Liana istad som ville at jeg skulle bære hun når jeg lagde middag til dem:( hun elsker å bli bært sånn at hun kan se på og hjelpe med å røre i maten:P;) hun skjønte jo ikke hvorfor jeg plutselig ikke kunne holde hun :( menmen pappan tok hun opp da :)

Nå har jeg spist en frossenpizza og koser meg med burn! Sambo kjøpte verdens beste is til meg å:D siden jeg har litt vondt å sånt :P

Hva skal dere ikveld? :)

1394824991415.jpg

Film og snop her :-D

Surfer mobilt!

Popcorn, frukt og Big Bang Theory her :D

...og kaaaanskje litt lett-is som jeg har i fryseren :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Popcorn, frukt og Big Bang Theory her :D

...og kaaaanskje litt lett-is som jeg har i fryseren :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Oh nam!
Cola zero og bacongull på meg :-p

Surfer mobilt!

Så bra at det er flere som skal kose seg litt ekstra i kveld :D

Uff ikke rart du ikke har glemt det nei! Må ha vært fryktelig vondt!

Jaa dem er utrolig fine! Også så smarte hunder:) så gøy å komme i Aftenposten for noe sånt da :D litt spesielt å være den første som har sånn hund :) men har du blitt redd alle hunder eller bare de du ikke kjenner?

Ja det er godt at dem har en snill hund.. kan stole 100% på hun, og DET er godt med tanke på barna ;) dem liker dyr veldig godt.. men Liana skal jo omtrent inn i munnen på bikkja :P drar i tunga og halen.. haha.. hva med dine barn? Liker dem hunder?
Morsomt det :-)
Vi kjenner ingen med hund,eller jo mormor.men det er en liten hvit krøllete hund. De digger den ikke. Fordi den bjeffer HELE tiden.:confused::eek:

Gøy at de også liker den søte hunden da :-):-):-)
Kålormen Wael 14.10.11♡

Har sett på film. Spist potetgull,pæreis og pepsi max ;)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hr er det nesten storm!!! Br4rrr

Kålormen Wael 14.10.11♡

Morsomt det :-)
Vi kjenner ingen med hund,eller jo mormor.men det er en liten hvit krøllete hund. De digger den ikke. Fordi den bjeffer HELE tiden.:confused::eek:

Gøy at de også liker den søte hunden da :-):-):-)
Kålormen Wael 14.10.11♡

Haha er det jeg sier..små hunder er hissige og bjeffer :P så skjønner om dem ikke liker den lille krøllete hunden :P;) den mamma har er mellomstor og elsker å ligge på fanget :P:) eneste som var problemet der for noen år siden var at hun stakk av og tok hønene til naboen:eek::P

Back
Topp