14.03 fredag og helg!

Vi har kjøpt et hamster idag. Barna er elleville ;)

Mamma har bakt en kake med kanel og sukker oppå,og en appelsinkake med melis. Farlig ;)

Hva gjør dere?:-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Så moro!
De er søte, men litt kjedelige når de sover hele dagen :-p
Rydding til besøk her nå. Mannen skal snart hente T og reise og hente besøket på toget :)

Surfer mobilt!

Slitsom natt i natt, prøver å avvenne litja fra å ligge oppå ammeputa om natta, jeg synes det blir for høyt i forhold til nakken, men hun er ikke enig med meg der:-)

Nasse skriker til om nettene fortiden, lurer på om det er voksesmerter, hun har strekt seg mye på kort tid,

Ellers har jeg gjort litt husarbeid, og sett litt på paradise hotel for første gang, merkelig konsept, og irriterende avhengighetsskapende:eek:

Ikke noe nytt hos legen. Det er ikke bronkitt eller noen form for betennelse, er nok bare et virus i luftveiene. Fikk mer Efedrin, så vi fortsetter å gi det siden hun ikke har noen synlige bivirkninger av det. Håper det hjelper bedre til natta da!

Sent from my iPhone using BV Forum

Slitsom natt i natt, prøver å avvenne litja fra å ligge oppå ammeputa om natta, jeg synes det blir for høyt i forhold til nakken, men hun er ikke enig med meg der:-)

Nasse skriker til om nettene fortiden, lurer på om det er voksesmerter, hun har strekt seg mye på kort tid,

Ellers har jeg gjort litt husarbeid, og sett litt på paradise hotel for første gang, merkelig konsept, og irriterende
avhengighetsskapende:eek:

Hehe, ja sånn kan det gå om man lar tvn stå på litt for lenge på feil kanal :P

Oj så moro :D hehe.. her kommer vi sikkert aldri til å ha sånne dyr, for samboer hater alt som ligner på mus og rotter :P haha..

For noen deilige kaker :D mmmm..

Jeg gjør ikke så mye, sløver og fryser! Er tross alt bare 19 grader her inne:eek::P samboer har reist for å hente Emira og Liana i bhgen ;)
Ja,morro det. Hatt det før. Og er ikke så mye jobb med det heldigvis. Orker ikke hund ol:-) hehe,er han redd for de?:-)

Jeg elsker mus,rotter ol jeg. Litt rar hehehe:-):-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Så moro!
De er søte, men litt kjedelige når de sover hele dagen :-p
Rydding til besøk her nå. Mannen skal snart hente T og reise og hente besøket på toget :)

Surfer mobilt!
Ja,sant det :-) De hadde ingen mus,så da landet vi på hamster. Søte å se på :-) Liten og grå,ved navn nussie som Wael kaller hun:-)

Hvem får dere besøk av da?:-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Har vasket alle gulvene hos mamma nå. Hun sliter sånn med ryggen :(

Lukter herlig.
Og nå kom regnet. Søren!!
Kålormen Wael 14.10.11♡

Ja,sant det :-) De hadde ingen mus,så da landet vi på hamster. Søte å se på :-) Liten og grå,ved navn nussie som Wael kaller hun:-)

Hvem får dere besøk av da?:-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Mannens søster :)

Surfer mobilt!

Mina har lært seg "lille Petter edderkopp",å peker på hodet å sier hatt. Viser solen med armene,og datt(i fanget) hehe. Og sier "mamma nene" (Lene) hehe... Morsomt når de blir så "store" :-)

Kan deres noen sanger?:-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Mina har lært seg "lille Petter edderkopp",å peker på hodet å sier hatt. Viser solen med armene,og datt(i fanget) hehe. Og sier "mamma nene" (Lene) hehe... Morsomt når de blir så "store" :)

Kan deres noen sanger?:)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Åååå, så herlig :D
Vår prater jo knapt, så sanger er ikke helt på vårt nivå :p

Ja,morro det. Hatt det før. Og er ikke så mye jobb med det heldigvis. Orker ikke hund ol:-) hehe,er han redd for de?:-)

Jeg elsker mus,rotter ol jeg. Litt rar hehehe:-):-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hehe jeg hadde det når jeg var mindre:) med den bodde hos tanta mi, fordi mamma er redd sånt.. haha.. men lite jobb ja ;) trenger bare å mate og rense buret :) jeg er veldig glad i hunder, men det blir ikke noe dyr før barna er større og vi har fått oss hus og hage ;)
Hehe ja han er litt redd de, men mest syns han sånne dyr er ekle :P kansje ikke så rart når han hørte mus løpe rett forbi madrassen han lå på når han bodde i kosovo:P

Mina har lært seg "lille Petter edderkopp",å peker på hodet å sier hatt. Viser solen med armene,og datt(i fanget) hehe. Og sier "mamma nene" (Lene) hehe... Morsomt når de blir så "store" :-)

Kan deres noen sanger?:-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Å så søt :D hehe.. Liana prøver å synge bæ bæ lille lam, lille petter edderkopp og bjørnen sover.. men kommer bare vas ut av munnen hennes :P haha.. men ser det på hva hun gjør mens hun synger at det er de sangene :)

ÅÅååå som vi venter på besøket som var uheldig og havnet på buss for tog :o
Vi er sultne, men vil vente til hun kommer!
Guttene demper sulten med en Oreokjeks :p

Ikke noe nytt hos legen. Det er ikke bronkitt eller noen form for betennelse, er nok bare et virus i luftveiene. Fikk mer Efedrin, så vi fortsetter å gi det siden hun ikke har noen synlige bivirkninger av det. Håper det hjelper bedre til natta da!

Får håpe natten blir bedre!!!!!

Åååå, så herlig :D
Vår prater jo knapt, så sanger er ikke helt på vårt nivå :p
Hehe. Lik Wael han Eskil. Wael lærte seg den for 1 mnd siden... de utvikler seg så utrolig forskjellig :-).. men,plutselig skravler Eskil i ett sett og :-):-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hehe jeg hadde det når jeg var mindre:) med den bodde hos tanta mi, fordi mamma er redd sånt.. haha.. men lite jobb ja ;) trenger bare å mate og rense buret :) jeg er veldig glad i hunder, men det blir ikke noe dyr før barna er større og vi har fått oss hus og hage ;)
Hehe ja han er litt redd de, men mest syns han sånne dyr er ekle :P kansje ikke så rart når han hørte mus løpe rett forbi madrassen han lå på når han bodde i kosovo:P
Åh! Da forstår jeg han... må ha vært ekkelt :-( Kom han hit under krigen? Husker ikke om jeg har spurt om det tidligere...

Jeg er redd hunder. Ble bitt av pitbull en gang :eek::eek::eek:
I rumpa av alle steder :oops::p
Kålormen Wael 14.10.11♡

Å så søt :D hehe.. Liana prøver å synge bæ bæ lille lam, lille petter edderkopp og bjørnen sover.. men kommer bare vas ut av munnen hennes :P haha.. men ser det på hva hun gjør mens hun synger at det er de sangene :)
Flink hun er da :-) hun synger nok sin egen versjon :-):-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hehe. Lik Wael han Eskil. Wael lærte seg den for 1 mnd siden... de utvikler seg så utrolig forskjellig :-).. men,plutselig skravler Eskil i ett sett og :-):-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Ja det gjør han nok :)
Vi synger masse da, selvsagt :)

Surfer mobilt!

ÅÅååå som vi venter på besøket som var uheldig og havnet på buss for tog :o
Vi er sultne, men vil vente til hun kommer!
Guttene demper sulten med en Oreokjeks :p

Så kjedelig da:( godt mamma har noen kjeks på lur :P

Back
Topp