Alle gode ting er tre?

Supert. Du trenger det bare en måned da, men kjekt å ha frem til det. :D Jeg er optimist.
 
Vi får se

fra app
 
Tung dag i går. Negativ el test, så svak, antyder at det er lenge til el. Lenge. Mine tester er sterke ei uke før positive, og positive i ei uke, uten at jeg blir klok på el. Men alt tyder på lenge til el.

Jeg er lei av dette her. Lei av en kropp som ikke funker. Og av å ikke bli gravid. Snakket med mannen på kvelden. At om vi hadde lyktes med en gang, hadde den vært 6-7 mnd.

Og hadde vi ikke mistet, hadde den vært en måned. Han ble stille. Det var vanskelig å få bildet av en et mnd gammel baby ut av hodet.

Ja, det er det.

De fleste dager tenker jeg ikke på det. Når jeg har en tung dag, kommer det. Jeg hadde håpet å være gravid igjen ingen termin. Sånn ble det ikke.

Livet går videre, og i dag et jeg våken klokka fem. For da måtte femårigngen på do. Og mamman også.

Så får vi se om vi klarer sove mer, jeg tviler. Om 25 minutter ringer klokka uansett.

fra app
 
Sara<3 Sender deg en stor klem... Ikke så greit å føle det sånn, det er mye man skal gjennom for å få drømmen oppfylt, noen mer enn andre.. Jeg heier på deg og håper dere får spiren dere lengter etter snart


Taster på appen :)
 
Takk.

Bedre dag i dag.

Fredag, helg.
 
Huff. Dette må jeg ha hoppet over i går. Har dere snakket noe mer om eventuelt å gå til legen? Sånn som dere snakker litt om gangen. :)

*Taster på app på mobilen*
 
Huff. Dette må jeg ha hoppet over i går. Har dere snakket noe mer om eventuelt å gå til legen? Sånn som dere snakker litt om gangen. :)

*Taster på app på mobilen*
Nei, ikke på en stund. Det tenker jeg mest på, og snakker da mer om, dpo. Den siste uka spesielt. Når jeg spotter.

Sist syklus spottet jeg bare en dag eller to, og tenker derfor ikke like mye på det. På pergo, innimellom, men ikke mye nok til at jeg snakker.

fra app
 
Og du hoppet ikke over i går, jeg skrev det i dag tidlig. Veldig tidlig

fra app
 
Og du hoppet ikke over i går, jeg skrev det i dag tidlig. Veldig tidlig

fra app

Ah, da forstår jeg bedre. Jeg synes det var rart om jeg hoppet over det på torsdag. Da var jeg jo så mye inne. I går var jeg litt mer til og fra og så ble jeg opptatt og så var vi i middag. Så dagen i går gikk litt fortere unna.

Forstår at det er når du spotter du tenker mest. Det er jo starten av tr-perioden som er den perioden med minst håp, synes hvert fall jeg.

Får håpe du ikke rekker å tenke mer på det.
 
Vi får se hva dagene bringer.

Dagene da "har jeg hatt el, eller har jeg ikke, er jeg 2 dpo eller 6 dpo, eller ikke dpo, eller nå MÅ jeg vel være dpo, men aner ikke hvor lenge", og ikke minst "cd 25, hvor blir det av el?" er også tenkedager ang pergo, mens spottedagene er mer progesteron-tenkedager.

Men akkurat nå er jeg i "dette er jo muligens en god syklus"-tenkemodus, og da tenker jeg ikke lege akkurat nå,
 
Så kjedelig at det skal ta så lang tid for dere :-( Dere fortjener at en spire fester seg nå. Ingen skulle måtte vente så lenge...

Hvis jeg hadde vært i deres situasjon, tror jeg at jeg ville forsøkt pergo, siden syklusene dine er så lange og uforutsigbare, men det er selvsagt umulig for meg å vite hva som er best for dere. Mener ikke å legge meg opp i noe jeg ikke har noe med altså :) Tenker bare at det må være utrolig psykisk tungt å være prøver så lenge.


Krysser fingrene for dere. Klem :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Akkurat i dag, når den tredje høye tempen, den som skulle bekreftet EL, uteble, da tenker jeg i retning pergo ja.
 
Arg. Irriterende temp hos deg i dag ja.
 
Veldig irriterende.

Nå kommer jeg til å leke med den, så du er advart. Jeg øker den litt og litt og litt for å se hvor langt unna den er... Det er derved ikke EKTE om du slumper til å se et kryss et øyeblikk, bare meg som leker
 
Sånn om noen lurer.

Jeg la til fruktbart sekret på torsdag, det var ganske fruktbart, og deretter fikk jeg ikke sett på det skikkelig på noen dager pga mye manne-sekret inni der.

Da er det 0,02 opp fra dagens justerte temp (justert frem en halvtime, altså 0,05 opp fra reelt målt temp) som må til for at FF setter krysset. Opp til 36,54.

Uten det sekretet må den opp i 36,7 for at ff skal sette krysset.

Vi får nå bare.... vente og se.

Før eller siden blir det vel el på meg også.
 
5-6 dpo, eller 2 dpo? I alle fall dpo!

fra app
 
Så gøy at du er dpo allerede, med mulig EL så tidlig som CD 13. :) Jeg håper det er gullegget!
 
Jeg er høyst usikker på så tidlig som cd 13, men jeg har jo hatt en så tidlig som 12 dpo, så det kan jo være.
 
6 dpo i dag. Da er det bare å vente

fra app
 
Jeg heier på en førjulsskatt!
 
Back
Topp