Hvis du titter innom her så..........

Denne uka har jeg vært flink med kosthold og gått tur så og si hver dag, hvertfall vært aktiv. Trur dere ikke jeg har gått opp 2,5 kg. Hva f...!!!!?!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Denne uka har jeg vært flink med kosthold og gått tur så og si hver dag, hvertfall vært aktiv. Trur dere ikke jeg har gått opp 2,5 kg. Hva f...!!!!?!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Muskler? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Bør trene i morgen.. MEN orker egentlig ikke. Gaaad

Rutla : ♡♡♡ tenker på dere i morgen ♡

...solgte bilstolen til lille i dag. Vemodig ! Gir meg enda mer følelsen på at det er lenge til neste baby (OM det blir en neste baby) .. må bytte til stol nr2 før søndag ! Babyen min er blitt stoooor :eek::eek:

Da kan det jo komme andre muligheter hvis det ikke går på første forsøk. Det er jo bra! Men krysser alt jeg har for at du får den selvsagt! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke sant :) 3. intervjuet nå, så krysser fingrene :)

...solgte bilstolen til lille i dag. Vemodig ! Gir meg enda mer følelsen på at det er lenge til neste baby (OM det blir en neste baby) .. må bytte til stol nr2 før søndag ! Babyen min er blitt stoooor :eek::eek:

Skjønner jeg... Men plutselig får du en til, vettu :)

Jammen, det er jo fint! :P Nytt hus og bil er jo bra! :P
Jaaa . Men må ha penger til det også kanskje :confused: men skal flytte innen store L begynner på skolen / 2.kl.

Da blir det større hus med 4 sovrom ;)

Jaaa . Men må ha penger til det også kanskje :confused: men skal flytte innen store L begynner på skolen / 2.kl.

Da blir det større hus med 4 sovrom ;)

Penger? :-P må man ha det også? Jeg har dritlyst til å flytte på landet (les: utenfor Oslo), men er jo nesten ingen jobber å oppdrive... Skulle heller blitt sykepleier...

Penger? :-P må man ha det også? Jeg har dritlyst til å flytte på landet (les: utenfor Oslo), men er jo nesten ingen jobber å oppdrive... Skulle heller blitt sykepleier...
Ser den:) pendle da? :/

Gjeeesp...6 våkenatta på rad tydeligvis (max 2 t med søvn)..feber, hoste, snørr...gubben ligger å snorker ved siden av..skjønner ikke at han ikke hører noen ting..
Er så sliten at jeg drømmer å klippe av meg beina så jeg slipper å løpe og bare må ligge...

Tenker på dere Rutla. Lykke til idag ♥

Stakkar frøkna mi, er ikke frisk. Fortsatt 39 i feber på 5dagen nå.. Prøver viste ingenting annet enn slim på ene lungen. Hun som aldri har tid til å kose vil ikke annet nå.. <3

Sent from my iPhone using BV Forum

God morgen. Ungene er påkledd å klare for frokost. Hadde ett håp om å få sove lenger enn til halv 6 i dag. Men.

Back
Topp