Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahha .. venta på den derMhm!Håper bare ikke alle rutiner er vekk nå... Hehe! Hva er egentlig kje?
![]()
Muskler?Denne uka har jeg vært flink med kosthold og gått tur så og si hver dag, hvertfall vært aktiv. Trur dere ikke jeg har gått opp 2,5 kg. Hva f...!!!!?!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Da kan det jo komme andre muligheter hvis det ikke går på første forsøk. Det er jo bra! Men krysser alt jeg har for at du får den selvsagt!
Sent from my iPhone using BV Forum
Hahha .. venta på den dersliten! Herregud, bruk hodet a kjerring
![]()
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
...solgte bilstolen til lille i dag. Vemodig ! Gir meg enda mer følelsen på at det er lenge til neste baby (OM det blir en neste baby) .. må bytte til stol nr2 før søndag ! Babyen min er blitt stoooor
Særlig .........Vettu hva, jeg tenkte det var det![]()
Blir dyrt ; p da må vi kjøpe nytt hus og ny bil!Skjønner jeg... Men plutselig får du en til, vettu![]()
Særlig .........
Blir dyrt ; p da må vi kjøpe nytt hus og ny bil!
Jaaa . Men må ha penger til det også kanskjeJammen, det er jo fint!Nytt hus og bil er jo bra!
![]()
Jaaa . Men må ha penger til det også kanskjemen skal flytte innen store L begynner på skolen / 2.kl.
Da blir det større hus med 4 sovrom![]()
Ser denPenger?må man ha det også? Jeg har dritlyst til å flytte på landet (les: utenfor Oslo), men er jo nesten ingen jobber å oppdrive... Skulle heller blitt sykepleier...
Ser denpendle da? :/