Hvis du titter innom her så..........

Sambo bare mååå se en fotballkamp! Jaaja. Dust

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her ser vi på film :) 2 guns :P Med lille i mellom oss ;) Han er ikke i form... Så da får han litt ekstra kos og være oppe litt lenger :P

Appen min er bare forvirrende nå.. ser mitt eget bilde hos alle som har blitt quotet.. :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her ser vi på film :) 2 guns :P Med lille i mellom oss ;) Han er ikke i form... Så da får han litt ekstra kos og være oppe litt lenger :P
Da må han få litt ekstra kos ja♡ trøtt, men vil ikke legge meg. :p kje etter dagen!

Spreka!! :D trilla heele 8km i går jeg! :p

Takk! Fornøyd med meg selv ;)går jo ikke akkurat veldig bra med treningen om dagen, så deilig å få bevegd litt på seg om ikke annet. Har vel gått i 2,5 timer til sammen i dag.

Sent from my iPhone using BV Forum

Deilig å legge seg tidlig :) Ser allerede ut som om jeg ikke klarer å holde "fristen" :D
Vurderer å legge meg nå, men gjenstår å se hva klokken er når jeg ligger under dyna :p

Synes det gikk veldig bra, men er realist og skjønner at jeg kanskje ikke får den :P Men lov å håpe :) Hu hadde en 100 % stilling nå, kommer en 75 % snart og noen 6 mnds vikariater, så kanskje :P
Da kan det jo komme andre muligheter hvis det ikke går på første forsøk. Det er jo bra! Men krysser alt jeg har for at du får den selvsagt! :)

Back
Topp