Hvis du titter innom her så..........

Har fått mamma og pappa på besøk :) Mannen skal på fotballtur til England i helgen, så da er det greit å få litt hjelp :D

Sent from my iPhone using BV Forum

God morgen søte jenter. Hva er planene for dagen?

Her skal Oskar og meg spise frokostbuffe på IKEA sammen med to venninner med småtroll :)
Jeg hadde egentlig ingen planer, men endte opp med å trille tur og gå på kafé med en i barselgruppa, og deretter gå lang tur med naboen. Føler meg sprek i dag! :) Får vel svi i bekkenet i morgen :p

Jeg liker ikke å sove lite.. kanskje jeg må legge meg tidligere? Neh..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Samme her :p

I kveld skal jeg prøve å være i seng kl 22 :D Spent på om jeg klarer det :p
i går la je meg 21.15. å skal prøve å legge meg før 22 i dag å.. Men ligger under pleddet på sofan å ser på unge mødre så spørs vel om jeg får lagt meg før det er ferdig.

i går la je meg 21.15. å skal prøve å legge meg før 22 i dag å.. Men ligger under pleddet på sofan å ser på unge mødre så spørs vel om jeg får lagt meg før det er ferdig.

Deilig å legge seg tidlig :) Ser allerede ut som om jeg ikke klarer å holde "fristen" :D

Rakk ikke kjøre opp med den heller pga legetimen. :p

Jeg skylder på....alle andre!

Det er alltid noen andre sin feil! Gjerne mannen :p

Idag har jeg vaska 7 maskiner med klær, hengt opp 4 a dem, rydda å vaska rommet vårt, og storesøster sitt, skifta på alle sengene, tatt kjøkkenet og er nå på min 4 søppelsekk med tøy som må brettes.
Og fortsatt er vaskerommet fult av skittentøy... ://
wow!!! Jaggu er du flink!! :):):):)

Syns dette ble mye mere upersonlig jeg. Du var jo liksom S. Ho som var så kul at ho ikke trengte mer enn en bokstav. :p

Hahahha søøøta ♡♡♡♡

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg hadde egentlig ingen planer, men endte opp med å trille tur og gå på kafé med en i barselgruppa, og deretter gå lang tur med naboen. Føler meg sprek i dag! :) Får vel svi i bekkenet i morgen :p

Spreka!! :D trilla heele 8km i går jeg! :p

Hvordan gikk det?

Synes det gikk veldig bra, men er realist og skjønner at jeg kanskje ikke får den :P Men lov å håpe :) Hu hadde en 100 % stilling nå, kommer en 75 % snart og noen 6 mnds vikariater, så kanskje :P

Synes det gikk veldig bra, men er realist og skjønner at jeg kanskje ikke får den :P Men lov å håpe :) Hu hadde en 100 % stilling nå, kommer en 75 % snart og noen 6 mnds vikariater, så kanskje :P
Krysser fingra!!:)

Sambo bare mååå se en fotballkamp! Jaaja. Dust

Back
Topp