Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde egentlig ingen planer, men endte opp med å trille tur og gå på kafé med en i barselgruppa, og deretter gå lang tur med naboen. Føler meg sprek i dag!God morgen søte jenter. Hva er planene for dagen?
Her skal Oskar og meg spise frokostbuffe på IKEA sammen med to venninner med småtroll![]()
Samme herJeg liker ikke å sove lite.. kanskje jeg må legge meg tidligere? Neh..
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
i går la je meg 21.15. å skal prøve å legge meg før 22 i dag å.. Men ligger under pleddet på sofan å ser på unge mødre så spørs vel om jeg får lagt meg før det er ferdig.I kveld skal jeg prøve å være i seng kl 22Spent på om jeg klarer det
![]()
i går la je meg 21.15. å skal prøve å legge meg før 22 i dag å.. Men ligger under pleddet på sofan å ser på unge mødre så spørs vel om jeg får lagt meg før det er ferdig.
Det er alltid noen andre sin feil! Gjerne mannenRakk ikke kjøre opp med den heller pga legetimen.
Jeg skylder på....alle andre!
Sent from my iPhone using BV Forum
wow!!! Jaggu er du flink!!Idag har jeg vaska 7 maskiner med klær, hengt opp 4 a dem, rydda å vaska rommet vårt, og storesøster sitt, skifta på alle sengene, tatt kjøkkenet og er nå på min 4 søppelsekk med tøy som må brettes.
Og fortsatt er vaskerommet fult av skittentøy... ://
Syns dette ble mye mere upersonlig jeg. Du var jo liksom S. Ho som var så kul at ho ikke trengte mer enn en bokstav.![]()
Spreka!!Jeg hadde egentlig ingen planer, men endte opp med å trille tur og gå på kafé med en i barselgruppa, og deretter gå lang tur med naboen. Føler meg sprek i dag!Får vel svi i bekkenet i morgen
Så lenge du har små barnHvor lenge kan vi skylle på ammetåka?
Prinsæssn mine❤
2007
2013
![]()
Hvordan gikk det?Snart på jobbintervju! GRUER meg! At jeg aldri blir vant til det...![]()
Skrem han!
Neida, eneste er å få han til å drikke og deretter rape
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Da er du jammen i drivet! Snill er dujeg lukker øya hver gang jeg må på vaskerommet,og kikker i taket da sola skinner på gulvet..
prøver å overbevise meg selv om at rot er hjemme koselig
hehe
![]()
Sitter å glor på ebay![]()
Nei gav meg på hele greieneFinner du noe spennende?
Hvordan gikk det?
Nei gav meg på hele greiene![]()
Krysser fingra!!Synes det gikk veldig bra, men er realist og skjønner at jeg kanskje ikke får denMen lov å håpe
Hu hadde en 100 % stilling nå, kommer en 75 % snart og noen 6 mnds vikariater, så kanskje
![]()
Krysser fingra!!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app