Hvis du titter innom her så..........

God morgen søte jenter. Hva er planene for dagen?

Her skal Oskar og meg spise frokostbuffe på IKEA sammen med to venninner med småtroll :)

Her skal Oskar og meg spise frokostbuffe på IKEA sammen med to venninner med småtroll :)

God morgen :)

Vi skal bare være hjemme, får besøk av ei venninne også måå jeg vaske. Hehe.

God morgen:)

Her skal jeg være litt hjemme, så må jeg kjøpe mørke strømpebukse til Mathea, så skal jeg og svigerinnen min rydde skapet til svigemor.. Så må jeg ut me sambo å handle klær... Han har ikke dressbuske... Hvordan klarer man å miste en dressbukse?

MEA

Pakke til tur i helga. Trille tur med venninne. Hente røver i bhg. Rydde. Vaske. Soooooove... :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg og ungene skal til svigermor snart. .

Ha en fin dag!! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg liker ikke å sove lite.. kanskje jeg må legge meg tidligere? Neh..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Klarte å glemme å sende med sekken på skolen idag. :-s

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke store planer for dagen:) litt kleavask må jeg få gjort ellers ikke stort:) kos dere på frokostbuffe:)

❤️Prinsæssn mine❤
❤️2007❤️2013❤️

God morgen:)
Dagen har starta med trilletur i sola. Svigers kommer snart for å passe lille, for jeg skal ha en 'pleie meg selv' dag i dag:D massasje, shopping og lunsj med noen venninner. Som jeg gleder meg!!! I ettermiddag skal vi til mamma på middag og kaker. Hu har bursdag i dag (hipp hipp hurra).

Kos dere masse i dag:)
Håper det er like fint vær hos dere som det er her!

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp