Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen søte jenter. Hva er planene for dagen?
Her skal Oskar og meg spise frokostbuffe på IKEA sammen med to venninner med småtroll![]()
Da anbefaler jeg JYSK sine, kjempegode!!Det hørtes koselig utHer skal vi ikke stort. Kanskje ut å kjøpe lysttette gardiner til lille
![]()
Da anbefaler jeg JYSK sine, kjempegode!!Lykke til
![]()
Hehehhvordan går det med hode?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
God morgen søte jenter. Hva er planene for dagen?
Her skal Oskar og meg spise frokostbuffe på IKEA sammen med to venninner med småtroll![]()
God morgenGod morgen søte jenter. Hva er planene for dagen?
Jeg og ungene skal til svigermor snart. .God morgen søte jenter. Hva er planene for dagen?
Quoter feil men. Jeg og kunne tenkt meg å sovet i noen dagerGod morgen![]()
Vi skal bare være hjemme, får besøk av ei venninne også måå jeg vaske. Hehe.
Du altså ♥Klarte å glemme å sende med sekken på skolen idag. :-s
Sent from my iPhone using BV Forum
Faktisk ikke, syntes faktisk at de var litt mer søtMauler du frosne rips?Ække det surt a?
Kid har 50% på lystette gardinerDet hørtes koselig utHer skal vi ikke stort. Kanskje ut å kjøpe lysttette gardiner til lille
![]()
Ikke store planer for dagenGod morgen søte jenter. Hva er planene for dagen?
God morgenGod morgen søte jenter. Hva er planene for dagen?