Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Grattis med tlf! Hvordan?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ja skulle nesten trodd det, men den forsvant når vi flyttet:/Miste en dressbukse? Hard kveld på byen?![]()
Den har jeg ogSamsung galaxy 4hadde s3 mini sist. Lei av liten skjerm
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
nå erra borte
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Idag har jeg vaska 7 maskiner med klær, hengt opp 4 a dem, rydda å vaska rommet vårt, og storesøster sitt, skifta på alle sengene, tatt kjøkkenet og er nå på min 4 søppelsekk med tøy som må brettes.
Og fortsatt er vaskerommet fult av skittentøy... ://
Det var ikke småtteri...
Det kan du overse med god samvittighetFerdig å brette. Lagt på plass halvparten. Nå orker jeg ikke mer, så velger å overse det smekkfulle tørkestativet på terrassen![]()
Det kan du overse med god samvittighetdu har vært flink i dag! Kunne ønske det var meg
![]()
Ferdig å brette. Lagt på plass halvparten. Nå orker jeg ikke mer, så velger å overse det smekkfulle tørkestativet på terrassen![]()
Så snill du er med han daTakk! Dette er meg ca en gang i skuddåret.I morgen skal jeg ned å vaske leiligheten til lillebror før han kommer hjem. Gruer meg, er visst ille der. Men det er så grusomt å komme hjem fra tur når leiligheten er på hue, så da vil jeg gjøre det
![]()
Da er du jammen i drivet! Snill er duTakk! Dette er meg ca en gang i skuddåret.I morgen skal jeg ned å vaske leiligheten til lillebror før han kommer hjem. Gruer meg, er visst ille der. Men det er så grusomt å komme hjem fra tur når leiligheten er på hue, så da vil jeg gjøre det
![]()
Du hadde rettHvis det er som her så må du gå.
Sent from my iPhone using BV Forum