Hvis du titter innom her så..........

Idag har jeg vaska 7 maskiner med klær, hengt opp 4 a dem, rydda å vaska rommet vårt, og storesøster sitt, skifta på alle sengene, tatt kjøkkenet og er nå på min 4 søppelsekk med tøy som må brettes.
Og fortsatt er vaskerommet fult av skittentøy... ://

Idag har jeg vaska 7 maskiner med klær, hengt opp 4 a dem, rydda å vaska rommet vårt, og storesøster sitt, skifta på alle sengene, tatt kjøkkenet og er nå på min 4 søppelsekk med tøy som må brettes.
Og fortsatt er vaskerommet fult av skittentøy... ://

Det var ikke småtteri...

Det kan du overse med god samvittighet:) du har vært flink i dag! Kunne ønske det var meg:)

Takk! Dette er meg ca en gang i skuddåret. :p I morgen skal jeg ned å vaske leiligheten til lillebror før han kommer hjem. Gruer meg, er visst ille der. Men det er så grusomt å komme hjem fra tur når leiligheten er på hue, så da vil jeg gjøre det :)

Takk! Dette er meg ca en gang i skuddåret. :p I morgen skal jeg ned å vaske leiligheten til lillebror før han kommer hjem. Gruer meg, er visst ille der. Men det er så grusomt å komme hjem fra tur når leiligheten er på hue, så da vil jeg gjøre det :)
Så snill du er med han da :) God å få hjelp av storesøster <3

Da er du jammen i drivet! Snill er du:) jeg lukker øya hver gang jeg må på vaskerommet,og kikker i taket da sola skinner på gulvet.. :) prøver å overbevise meg selv om at rot er hjemme koselig:) hehe:)

Back
Topp