Hva spiser dere om dagene?

Sam

Forelsket i forumet
Nå er vi flinke å være aktive om dagen og trene styrke, kroppen trenger rett mat og det er ikke så enkelt i en travel hverdag. hva blir det til dere propper i dere?:p sjøl prøver jeg styre unna det jeg vet er usunt som brus,boller ol og eter fisk som pålegg og bær med cottage cheese og yougurth som mellommåltid. Men ikke alltid lett å få til skikkelige måltider utenom middagen.
 
Ha. Vel, måltidene skal jeg ikke klage på - idag spiste vi for eks nydelig kveite med poteter, bacon og ertepuré til middag. Men jeg er så vilt godtesyk for tida så jeg unner meg litt (for mye) godis på kveldene. Sjokolade og sånne store, tofarga "mega lollies" eller hva de heter (kjærlighet på pinne/klubbe som er litt smuldrete i konsistensen, minner om love hearts i smaken... Seriøse Post labour cravings!!!) :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ha. Vel, måltidene skal jeg ikke klage på - idag spiste vi for eks nydelig kveite med poteter, bacon og ertepuré til middag. Men jeg er så vilt godtesyk for tida så jeg unner meg litt (for mye) godis på kveldene. Sjokolade og sånne store, tofarga "mega lollies" eller hva de heter (kjærlighet på pinne/klubbe som er litt smuldrete i konsistensen, minner om love hearts i smaken... Seriøse Post labour cravings!!!) :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe:) tror det søtsuge er verre når en ammer,for jeg har ikke slike cravings nå og ammrr jo ikke. Du trenger sikkert energi:) høres ut som en deilig middag!!! tror vi ska ha torsk med lignende tilbehør i dag,nam nam!
 
Spiser mye knekkebrød, ryvita har mange gode knekkebrød :) ellers så spiser jeg middag (pannekaker, kylling og ris, koteletter ol) og desverre altfor ofte en kvikklunsj el tre til kvelds:p


Villemo
 
Det var veldig godt med peppermakrell,salat og feta:)
 
Back
Topp