Alt stod igjenRydder ikke etter seg selv engang ?? Frekt ! Da hadde jeg latt hans stå igjen
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alt stod igjenRydder ikke etter seg selv engang ?? Frekt ! Da hadde jeg latt hans stå igjen
Holder på å legge , tenkte meg en gåtur etterpå. Lille kommer til å være våken en stund til , men faren legger. Ammer nå før jeg går.
Ja, kom anJeg blir med![]()
Det hadde ikke min gjort . Det er rett og slett frekt . Er han vant til ei mor som gjør alt ? I så fall må han forstå at du ikke er mora . Reis deg opp og gå neste gang du også.Alt stod igjen![]()
Me tooJobb får man alltids hvis man vil. Men alt er ikke like spennende. Hadde jo liksom funnet drømmejobben der jeg er nå. Men skal det kuttes, så skal det kuttes.
Alt ordner seg pp ett eller annet vis
Hadde absolutt trengt detJa, kom angodt å lufte seg litt.
Holder på å legge , tenkte meg en gåtur etterpå. Lille kommer til å være våken en stund til , men faren legger. Ammer nå før jeg går.
Det hadde ikke min gjort . Det er rett og slett frekt . Er han vant til ei mor som gjør alt ? I så fall må han forstå at du ikke er mora . Reis deg opp og gå neste gang du også.
Nytter ikke være noen dager borte her. Da kan man bare hoppe over ørten sider med vas.
Ja er ikke bare bare å holde følge med dere
Koser meg med frosene rips, tv og heklingHva gjør folk i kveld?
Vi søkte en god stund før min perm gikk ut. Men så har jobben til mannen klart å glemme å sende inn papirer om inntekt og sånt. Mannen ringte NAV i dag og fikk vite det, så nå kan vi risikere at han ikke får perm :grrr: Hun på jobben sa hun ikke hadde fått noe fra NAV, men på min jobb sendte de inn samtidig som jeg sendte inn så tror egentlig ikke de skal få noe før de sender inn, eller?Jeg visste ikke om det, derfor jeg skriver her for å minne dere andre om detjeg har perm til 14/4 så har heldigvis en mnd på oss.
Sent from my iPad using BV Forum
Her får mannen vær så god å hjelpe til på ettermiddagen. Da tenker jeg at min arbeidsdag er over på en måte, så da er alt som gjøres et felles ansvar. Ikke at det har vært noe problem her, heldigvisIkkje sant, pleier ikke bry meg om det. For er bare sånn jeg veit er min jobb uansett. Men i dag irriterer det med noe så grusomt at han bare går fra kjøkkenbordet etter mat. Han kunne da tatt den jobben mens jeg badet lille?
Koser meg med frosene rips, tv og heklingdu da?
Prinsæssn mine❤
2007
2013
![]()
Her får mannen vær så god å hjelpe til på ettermiddagen. Da tenker jeg at min arbeidsdag er over på en måte, så da er alt som gjøres et felles ansvar. Ikke at det har vært noe problem her, heldigvisSå forstår godt at du er irritert!
Må si jeg er imponert over innstillingen din! Masse lykke til med å finne ny jobb!Me tooJobb får man alltids hvis man vil. Men alt er ikke like spennende. Hadde jo liksom funnet drømmejobben der jeg er nå. Men skal det kuttes, så skal det kuttes.
Alt ordner seg pp ett eller annet vis![]()
Enig!Jeg mener også vi har et felles ansvar for barn og hus når vi er hjemme begge to![]()
Kryper under dyna! Laaaang dag, og sikkert en laaaaaaaaaang natt.
Får kose meg med Truls på sengekanten
*Gjesp *
Hehe. Tog du an?Haha, måtte le litt av at du skulle kose deg med Truls på sengekanten![]()
Hehe. Tog du an?![]()