Det er mandagerIdag var det bare farmor som ville ha han litt
Jaaaaa! Måtte den holde seg her lenge! :-D
Haha, stemmer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er mandagerIdag var det bare farmor som ville ha han litt
Jaaaaa! Måtte den holde seg her lenge! :-D
Haha, stemmerKos dere alene
Dere er heldige som har noen som kan passe han
![]()
Jeg visste ikke om det, derfor jeg skriver her for å minne dere andre om detHåper dere enda har tid til å søke![]()
En hektisk dag er ved veis ende og godt er detMøte på jobb gikk som forventer (stillingen min blir borte). Godt å få det avklart. Så nå er det bare å søke i vei på nye jobber. Spennende og slitsomt. Lille har kost seg med mormor i dag (les hun har skjemt han bort med både nye klær og leker. Pluss masse kos).
Nå er det ostekake på gang til mamma som har bursdag i morgen. Sola skinner og livet er absolutt bra!
Håper dere har hatt en fin dag damer! Og at dere er like heldige med været som det vi er.
Sent from my iPhone using BV Forum
Nej si det3 timerÅssen har du laga den ungen a?
Hun synes sikkert det var godt å ha mamma for seg selv ogsåLillebror hat vært hjemme med pappa'n sin mens jeg har vært med storesøster på zumbavar godt å være litt alene med henne også..
Takk for påminnelsenVært på nav idag, fikk beskjed om at pappaperm må fylles ut før min perm går ut, ellers mister han den.
Sent from my iPad using BV Forum
Nej si dethu sover ute i vogna
sover jo ikke godt om natta, så tror det er noe med den friske lufta
MEA
Sukk .. Kjenner til det. Min sambo er så heldig at han kommer hjem etter middag er laget, spist og alt er ryddet. Så er det bare å varme seg litt. Så , føler som deg ja :/Noen ganger blir jeg bare så lei av å rydde etter middagHadde vel ikke skada om man fikk hjelp til det
Hater å føle meg som en hushjelp
![]()
Sukk .. Kjenner til det. Min sambo er så heldig at han kommer hjem etter middag er laget, spist og alt er ryddet. Så er det bare å varme seg litt. Så , føler som deg ja :/
Me tooHåper du finner en interessant jobb raskt
Rydder ikke etter seg selv engang ?? Frekt ! Da hadde jeg latt hans stå igjenIkkje sant, pleier ikke bry meg om det. For er bare sånn jeg veit er min jobb uansett. Men i dag irriterer det med noe så grusomt at han bare går fra kjøkkenbordet etter mat. Han kunne da tatt den jobben mens jeg badet lille?