Hvis du titter innom her så..........

Lille har sovet ute og jeg begynte å luke blomsterbeddet. Nå er vi inne, lille er ikke helt fornøyd etter hvilen, han vil ingenting, jeg forsøker å lage spagettimiddag til han :P Må ikke glemme å vaske over gulvene etterpå :rolleyes: :P

Hva har skjedd?
Ikke hundre prosent sikker gitt :P sannsynligvis er ungen allergisk mot hund/hundespytt, hovna veldig opp i ansiktet etter at hunden slikket på henne. Har fått sånn rekvisisjon for blodprøve, men må stikke innom et sykehus for å ta den siden de ikke fant blodårene hennes på legekontoret. Hevelsen gikk heldigvis ned av seg selv.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ikke hundre prosent sikker gitt :P sannsynligvis er ungen allergisk mot hund/hundespytt, hovna veldig opp i ansiktet etter at hunden slikket på henne. Har fått sånn rekvisisjon for blodprøve, men må stikke innom et sykehus for å ta den siden de ikke fant blodårene hennes på legekontoret. Hevelsen gikk heldigvis ned av seg selv.

Uff skummelt da.. Forstår fu ble hysterisk.

MEA

Ikke hundre prosent sikker gitt :p sannsynligvis er ungen allergisk mot hund/hundespytt, hovna veldig opp i ansiktet etter at hunden slikket på henne. Har fått sånn rekvisisjon for blodprøve, men må stikke innom et sykehus for å ta den siden de ikke fant blodårene hennes på legekontoret. Hevelsen gikk heldigvis ned av seg selv.

Hun reagerte på det ja, bra dere sjekket det opp og fint det gikk vekk av seg selv. Litt mer spennende enn man ønsker på hjemme-kose dagen :P

Ein liten pause i husarbeidet. Fytti å mye støv det blir. Nå var det rett og slett kræsele her, spes i kjeller etg!! Spist litt kirsebær yoghurt, så nå er der på'n igjen. Passe på mens frøkna sover :-)

Ein liten pause i husarbeidet. Fytti å mye støv det blir. Nå var det rett og slett kræsele her, spes i kjeller etg!! Spist litt kirsebær yoghurt, så nå er der på'n igjen. Passe på mens frøkna sover :-)

Her tok alt slutt når lille våkna, han vil INGEN ting. LETTVINDT! :D

Har han en dårlig dag ?? :oops:
Deilig å få unma litt. Merker energien kommer med sola :cool:

Nei, han har egentlig en bra dag. Går nok over :) Deilig å få gjort unna litt og enda bedre å kjenne på energien :)

Er på ikeaaaaaa

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
Innom å leser for hardelive:p orka ikke de siste sidene:p

Lille leker på gulve å jeg må begynne å tenke på middagen:o hva skal dere ha til middag i dag?:)

Edit: vet ikke hvorfor det ble slit at jeg quote deg:p

❤️Prinsæssn mine❤
❤️2007❤️2013❤️

Lille leker på gulve å jeg må begynne å tenke på middagen:o hva skal dere ha til middag i dag?:)

❤️Prinsæssn mine❤
❤️2007❤️2013❤️
Vi skal ha torsk med kavring, poteter, gulrøtter, asparges og kesam med sitron og urter :-)

Uff skummelt da.. Forstår fu ble hysterisk.

MEA
Ja det var ikke så morsomt :-) men gikk jo kjempebra :-)
Hun reagerte på det ja, bra dere sjekket det opp og fint det gikk vekk av seg selv. Litt mer spennende enn man ønsker på hjemme-kose dagen :P
Absolutt ikke sånn det skulle være (skulle helst hatt en dusj før jeg forlot huset :P ) ;-) Men alt gikk fint og vi har fått en historie å fortelle dersom noen spør hvorfor vi skal omplassere hunden :-)

❤️Prinsæssn mine❤
❤️2007❤️2013❤️
Nytter ikke være noen dager borte her. Da kan man bare hoppe over ørten sider med vas. ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det går helt fint du!! :) :) jeg er bortskjemt med sove - unge; ) han sover jo fra 19-20 hver kveld til 0530/0700 :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hehe, likevel kjipt de gangene de ikke sover. ;)

• Liker
Reactions: S.
Du er ikke akkurat bortskjemt med søvn :) Du er vel et nytt mennesker kan jeg tenke meg :D
Hehe, er nok ikke bortskjemt der nei. Men altså, for all del, jeg vet jo når det herjer som verst at det blir bedre. :)

Back
Topp