Hvis du titter innom her så..........

Så kjekt med en baby som har funnet ut at det å være trøtt ikke nødvendigvis samsvarer med det å sove

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

God natt jenter. I morra skal vi på babysvømming for første gang :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Gled deg! Vi var på babysvømming igjen i går etter flere ganger der vi enten har vært syke, bortreist eller det har vært vinterferie. Lille var helt i hundre! Syns det var stor stas å dykke under vann og plaska veldig med hendene. Utrolig gøy å se hvor stor endring det har blitt siden vi startet i november :)

Oppe med morrasfisen .. må gå over til 5!! Bleier på natta nå tror jeg. 2 netter i det siste han har våknet bløt. Tisser sjukt mye om natta :/ syns det er rart da han ikke drikker om natta.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Lurer på å gjøre det samme. Han er ikke våt, men bleia er fryktelig full på morgenen. Men jeg ammer et par ganger etter at han har lagt seg da.

Vært på helsesrasjonen nå. Så en gruppe som skulle på barseltreff for første gang. Bitte små babyer. Kan ikke fatte at for ni mnd siden var min store lille gutt en liten baby ! De var så skjønne disse små. Alt går så fort, litt for fort syns nå jeg.

Sent from my iPad using BV Forum
Nei, det er helt utrolig hvor fort tiden har gått! Selv om det føles veldig fjernt med fødsel og den første barseltiden. Tenk at det bare er 2 måneder til jeg skal begynne å jobbe igjen!

Svigerfar har kjøpt oss bil, så nå har vi vært hos vrakhandleren med den gamleste traveren vår. Var litt vemodig.. Men det var en -85 mod. så var på tide den fikk hvile.
For en snill svigerfar! Hvilken bil ble det?

Håper dere har hatt en fin dag! Her har den vært fin, men veldig tøff med mye å ta innover seg. Nå orker jeg ikke mer idag kjenner jeg så snart kaster ut gubben noen timer og skal være helt aleine. Å grine. Masse.
Uffda! Hva skjer? <3

Snopesyk! Mulig det har noe med å gjøre at mensen er på vei….

Jeg har sovet fra halv ett til seks SAMMENHENGENDE i natt, for første gang siden de ble født!!! :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Hurra! :)

Har småfugler i treet utenfor kjøkkenvinduet :) Vårstemning!

Lille og eg har spist lunsj :) Skal snart fortsette med husarbeid. Kom igang i stad, og det var litt deilig :P

andrea sover:) eg ligger som et slagt på benken.. Mellom kl 0100 og 0430 var andrea båken tre ganger og erik to ganger:/ ikke mye søvn nej

MEA

Skulle ha en "slappe av hjemme"-dag idag. Starta heller med en "hysterisk mamma på legevakta"-dag. Litt mer spennende enn jeg trengte :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp