Hvis du titter innom her så..........

Jeg har sovet fra halv ett til seks SAMMENHENGENDE i natt, for første gang siden de ble født!!! :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Godt gjort med to små :) var nok herlig tenker jeg ja :)

Søvn er tull. Kaffe er godt.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Første natt på hytta, mååå få reise senga opp hit! Den ungen knør så at det går ikke ann å sove med henne..
Denne natta som kommer blir det ikke melk i flaska, men vann! Må få slutt på den natt maten igjen!

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Godt gjort med to små :) var nok herlig tenker jeg ja :)

Det var så fantastisk deilig. :) og jeg klarte å gå å legge meg også. :) er syk da, men jeg klarte fortsatt finne senga. ;) etter lange tider med masse tull, hun har av og til startet dagen halv to på natta. Og helst ikke etter klokka fem. Så det var himmelsk!!

Wow! :D digg for deg!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Er du klar over at jeg føler meg som ett nytt menneske idag?? :) woop woop!! :) jeg synes fortsatt at klokka seks er litt tidlig å stå opp, men det er mye bedre enn de andre alternativene de har kommet med. ;)

Lille har tulla siden 0345. Trøøøtt

Er det idag jeg ikke skal si noe?? :p føler med deg.

Er du klar over at jeg føler meg som ett nytt menneske idag?? :) woop woop!! :) jeg synes fortsatt at klokka seks er litt tidlig å stå opp, men det er mye bedre enn de andre alternativene de har kommet med. ;)

Kan tenke meg du gjør det :D

Er det idag jeg ikke skal si noe?? :p føler med deg.

Det går helt fint du!! :) :) jeg er bortskjemt med sove - unge; ) han sover jo fra 19-20 hver kveld til 0530/0700 :p

Det var så fantastisk deilig. :) og jeg klarte å gå å legge meg også. :) er syk da, men jeg klarte fortsatt finne senga. ;) etter lange tider med masse tull, hun har av og til startet dagen halv to på natta. Og helst ikke etter klokka fem. Så det var himmelsk!!

Du er ikke akkurat bortskjemt med søvn :) Du er vel et nytt mennesker kan jeg tenke meg :D

Har vært ute å trilla lille i søvn. Har masse planer om å ta huset i dag :D Det trengs! Hadde klesvask herfra og til månen :eek:

Sjitt.. Jeg går fra 12500 til 0. Perm uten lønn..

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Her er det også perm uten lønn :( Men vi har satt av litt underveis, så foreløpig går det greit. Men må nok få penger av mannen i april :p Litt uvant….

Back
Topp