Min vil ikke oppdatere siden her. Så må gå inn og ut for å se om noen har skrevetJeg har forstått det sånn at det er iPhone som plundrer... Utrolig irriterende iallefall..![]()
Jeg har Samsung.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min vil ikke oppdatere siden her. Så må gå inn og ut for å se om noen har skrevetJeg har forstått det sånn at det er iPhone som plundrer... Utrolig irriterende iallefall..![]()
Vi får vel det i dag og
Er i seng nu!Var noe med detHar ikke karret meg til senga ennå da
![]()
Er i seng nu!
Vi hadde en subaru og en mazda. Nå har vi en subaru og en renault. Mannen har innsett at praktisk går foran utseende i noen år fremoverÅssen bil har dere nå da?
Kjempe. Ser ikke ut som de får fixet det heller..Jeg har forstått det sånn at det er iPhone som plundrer... Utrolig irriterende iallefall..![]()
Huff, det var ikke noe kjekt å leseHåper dere har hatt en fin dag! Her har den vært fin, men veldig tøff med mye å ta innover seg. Nå orker jeg ikke mer idag kjenner jeg så snart kaster ut gubben noen timer og skal være helt aleine. Å grine. Masse.
Nei,det har vært sånn en god stund nå.. Jeg hadde noen oppdateringer på tlf i går,men hjalp ikke det heller..Kjempe. Ser ikke ut som de får fixet det heller..
Hmmm,da er det ikke bare iPhone da.. Det er utrolig irriterende iallefall!Min vil ikke oppdatere siden her. Så må gå inn og ut for å se om noen har skrevetirr det og!
Jeg har Samsung.
De nettene der er tunge...Lille har tulla siden 0345. Trøøøtt
Haff ja! Ut å trille etterpå, så satser på at jeg våkner da!De nettene der er tunge...
Wow!Jeg har sovet fra halv ett til seks SAMMENHENGENDE i natt, for første gang siden de ble født!!!![]()
Sent from my iPhone using BV Forum