Må du skremme meg altså??Det trenger ikke blø for å være farlig ;-)
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må du skremme meg altså??Det trenger ikke blø for å være farlig ;-)
Må du skremme meg altså??
Vært på babytreff og babysvømmung idag. Første gang ho var i basseng.. litt skeptisk i ca 5 min, men så var ho helt i ekstase
Stivkrampesprøyte varer i 7 år hvis jeg ikke husker helt feilMildt sagt..og nå sitter jeg og spekulerer på om det ikke er sånn at man skal ta stivkrampesprøyte når man blir bitt av et menneske? (Når tennene går igjennom huden?)
Takk for infoStivkrampesprøyte varer i 7 år hvis jeg ikke husker helt feilnår det gjelder menneskebitt kan det i mange tilfeller være farligere en dyrebitt pga alle bakteriene et menneske har i munn. Ta en tlf til legen din i morgen for sikkerhetsskyld
Blir det rødt, vondt og det hovne opp i kveld bør du ta en tlf til legevakt. Dumt hvis det blir en infeksjon ut av det.
Meeeen, når alt dette er sagt så går det jo som regel bra
Sent from my iPhone using BV Forum
Vet! Veldig irriterende!Håper bv snart fikser på appen sin! Jeg detter ut hele tiden,nytter jo ikke være innpå her![]()
♡ Vi er her !Han reiser han, heldigvis. Blir godt å være litt aleine. Ja, har skjedd noe. Og det er bra, endelig! Men litt vanskelig å takle akkurat nå, mye tanker og bekymringer..
Vi snakkes jenter, jeg tar bv - kveld nå.
Håper bv snart fikser på appen sin! Jeg detter ut hele tiden,nytter jo ikke være innpå her![]()
Sov godt!Natta
MEA
Sov godt!Mega trøtt. Køya er inntatt![]()
Du og!Sov godt!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg har forstått det sånn at det er iPhone som plundrer... Utrolig irriterende iallefall..Jeg har ikke problemer. Så dumt. Håper det ordner seg snart.
Vi får vel det i dag ogFår vel sove litt snart![]()