Hvis du titter innom her så..........

Vært på babytreff og babysvømmung idag. Første gang ho var i basseng.. litt skeptisk i ca 5 min, men så var ho helt i ekstase :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Mildt sagt.. :p og nå sitter jeg og spekulerer på om det ikke er sånn at man skal ta stivkrampesprøyte når man blir bitt av et menneske? (Når tennene går igjennom huden?)

Stivkrampesprøyte varer i 7 år hvis jeg ikke husker helt feil:p når det gjelder menneskebitt kan det i mange tilfeller være farligere en dyrebitt pga alle bakteriene et menneske har i munn. Ta en tlf til legen din i morgen for sikkerhetsskyld:) Blir det rødt, vondt og det hovne opp i kveld bør du ta en tlf til legevakt. Dumt hvis det blir en infeksjon ut av det.
Meeeen, når alt dette er sagt så går det jo som regel bra:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Stivkrampesprøyte varer i 7 år hvis jeg ikke husker helt feil:p når det gjelder menneskebitt kan det i mange tilfeller være farligere en dyrebitt pga alle bakteriene et menneske har i munn. Ta en tlf til legen din i morgen for sikkerhetsskyld:) Blir det rødt, vondt og det hovne opp i kveld bør du ta en tlf til legevakt. Dumt hvis det blir en infeksjon ut av det.
Meeeen, når alt dette er sagt så går det jo som regel bra:)

Sent from my iPhone using BV Forum
Takk for info :-) Satser på at det går bra, men skal følge med på det :-)

På hytta å gjør ingenting i en liten uke :) ferdig p være lei sambo nå :p

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Han reiser han, heldigvis. Blir godt å være litt aleine. Ja, har skjedd noe. Og det er bra, endelig! Men litt vanskelig å takle akkurat nå, mye tanker og bekymringer..

Vi snakkes jenter, jeg tar bv - kveld nå.
♡ Vi er her ! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp