Hvis du titter innom her så..........

Så flink du er. Jeg burde gjort det mye oftere, iallefall nå som lille ruller seg rundt overalt :D Men støvsuging er dønn kjedelig :P
Må bare. Verste jeg vet er å gå på smuler og sand.. :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Håper dere har hatt en fin dag! Her har den vært fin, men veldig tøff med mye å ta innover seg. Nå orker jeg ikke mer idag kjenner jeg så snart kaster ut gubben noen timer og skal være helt aleine. Å grine. Masse.
Off da :( skjedd noe spesielt? Ta deg en tur i dusjen, og gråt der ♡ hvis ikke gubbisen din drar bort.. pleier jeg å gjøre hvis jeg ikke er alene og hatt en kje dag!

Off da :( skjedd noe spesielt? Ta deg en tur i dusjen, og gråt der ♡ hvis ikke gubbisen din drar bort.. pleier jeg å gjøre hvis jeg ikke er alene og hatt en kje dag!

Han reiser han, heldigvis. Blir godt å være litt aleine. Ja, har skjedd noe. Og det er bra, endelig! Men litt vanskelig å takle akkurat nå, mye tanker og bekymringer..

Vi snakkes jenter, jeg tar bv - kveld nå.

Oppe med litja. Hun er så tett stakkar, men prøver å sove. <3
Blir vell å legge meg med hu igjen som i går. :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Mildt sagt.. :p og nå sitter jeg og spekulerer på om det ikke er sånn at man skal ta stivkrampesprøyte når man blir bitt av et menneske? (Når tennene går igjennom huden?)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Man skal jo egentlig det uansett om det er dyr eller menneske mener eg. Var det dypt da? Lenge siden du har tatt stivkrampe sprøyte?

Back
Topp