Idag kom vi oss hjemnå har vi rydda bort matvarer og spist spaghetti
etterhvert må jeg vel ta vare på klær.. blæ..
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Da var du på plass igjen ja <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Idag kom vi oss hjemnå har vi rydda bort matvarer og spist spaghetti
etterhvert må jeg vel ta vare på klær.. blæ..
Kommer ann på. . Begge deler...
Må bare. Verste jeg vet er å gå på smuler og sand..Så flink du er. Jeg burde gjort det mye oftere, iallefall nå som lille ruller seg rundt overaltMen støvsuging er dønn kjedelig
![]()
Off daHåper dere har hatt en fin dag! Her har den vært fin, men veldig tøff med mye å ta innover seg. Nå orker jeg ikke mer idag kjenner jeg så snart kaster ut gubben noen timer og skal være helt aleine. Å grine. Masse.
Off daskjedd noe spesielt? Ta deg en tur i dusjen, og gråt der ♡ hvis ikke gubbisen din drar bort.. pleier jeg å gjøre hvis jeg ikke er alene og hatt en kje dag!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Delvis ihvertfallDa var du på plass igjen ja <3
Delvis ihvertfallmåtte gråte en skvett isted - se på snap!!
Jaaaaaa!!!!Beit ho deg?![]()
RampejentaJaaaaaa!!!!
Ingen forandring i formen hennes?Oppe med litja. Hun er så tett stakkar, men prøver å sove. <3
Blir vell å legge meg med hu igjen som i går.![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Jepp.. både hun og pappan så litt rart på meg der jeg satt og stortuta og lo..Rampejenta![]()
Jepp.. både hun og pappan så litt rart på meg der jeg satt og stortuta og lo..følte meg så teit som begynte å gråte
![]()
Mildt sagt..Haha, det var jo sikkert vondt da![]()
Mildt sagt..og nå sitter jeg og spekulerer på om det ikke er sånn at man skal ta stivkrampesprøyte når man blir bitt av et menneske? (Når tennene går igjennom huden?)
Gjennom huden, men har ikke blødd. Aner ikke, så sikkert ikke siden jeg var liten?Man skal jo egentlig det uansett om det er dyr eller menneske mener eg. Var det dypt da? Lenge siden du har tatt stivkrampe sprøyte?
Gjennom huden, men har ikke blødd. Aner ikke, så sikkert ikke siden jeg var liten?
Får høre med legen neste gang jeg er der, kanskje jeg burde få påfyll av trippelvaksinaVaksina beskytter noen år, husker ikke eksakt. Men viss såret ser "fint" så tror jeg det går bra. Men følg med så klart![]()
Gjennom huden, men har ikke blødd. Aner ikke, så sikkert ikke siden jeg var liten?