Hvis du titter innom her så..........

Ikke hundre prosent sikker gitt :P sannsynligvis er ungen allergisk mot hund/hundespytt, hovna veldig opp i ansiktet etter at hunden slikket på henne. Har fått sånn rekvisisjon for blodprøve, men må stikke innom et sykehus for å ta den siden de ikke fant blodårene hennes på legekontoret. Hevelsen gikk heldigvis ned av seg selv.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Oi, det ble en helt anna dag ja. Godt den gikk ned av seg selv da;)

Leverte i barnehagen sent, reiste hjem og spiste lunsj og lekte med lillegutt før vi trilla tur i over en time. I hurtig tempo! Jeg er veldig stolt av meg selv, og veldig spent på kvelden/morgendagen.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Fikk beskjed i dag at det er ikke 3 i fare på jobb, omplassering eller fyken . Er 5!! Desverre er jeg blandt de 5 siste ansatte. Er ei før meg bare. Såååeh. Spent på hva som skjer. Kvalm! Jeg vil ikke bli overflyttet og ikke miste jobben. Verstefall om jeg mister den, har jeg god grunn til å begynne på skolen!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Fikk beskjed i dag at det er ikke 3 i fare på jobb, omplassering eller fyken . Er 5!! Desverre er jeg blandt de 5 siste ansatte. Er ei før meg bare. Såååeh. Spent på hva som skjer. Kvalm! Jeg vil ikke bli overflyttet og ikke miste jobben. Verstefall om jeg mister den, har jeg god grunn til å begynne på skolen!

Kjedelig nyhet :( Når veit dere hva som skjer?

Ikke hundre prosent sikker gitt :p sannsynligvis er ungen allergisk mot hund/hundespytt, hovna veldig opp i ansiktet etter at hunden slikket på henne. Har fått sånn rekvisisjon for blodprøve, men må stikke innom et sykehus for å ta den siden de ikke fant blodårene hennes på legekontoret. Hevelsen gikk heldigvis ned av seg selv.

Wow! Da er det lov å bli litt hysterisk ;) Godt det går bra med henne nå!

Innom å leser for hardelive:p orka ikke de siste sidene:p

Lille leker på gulve å jeg må begynne å tenke på middagen:eek: hva skal dere ha til middag i dag?:)

Edit: vet ikke hvorfor det ble slit at jeg quote deg:p

❤️Prinsæssn mine❤
❤️2007❤️2013❤️

Her blir det asiatisk :)

:( :(

Snart levere lille til svigers og så skal vi ut og spise <3 Vært ute på en lang trilletur idag og bare kosa oss :) Nyter dagene hjemme for tiden :)

• Liker
Reactions: S.
Djiiiises..når nye bunnrekorder her.. 20 min har ho sovet i hele dag. Holder på å klikke..dette går bare utover nattesøvnen..som ikke blir bedre den heller!
Storebror har besøk av kompis. Derfor er livet alt for spennende til å sove :oops:

Skal være møte på fredag .. så til uka kanskje. Er ikke før 01.08 uansett .. men greit å vite i god tid om jeg må finne noe annet :(

Selvfølgelig vil man vite det! Kjedelig når det er slike nedbemanninger :(

Djiiiises..når nye bunnrekorder her.. 20 min har ho sovet i hele dag. Holder på å klikke..dette går bare utover nattesøvnen..som ikke blir bedre den heller!
Storebror har besøk av kompis. Derfor er livet alt for spennende til å sove :oops:
Tenk å gå glipp av noe :P?

Vært på nav idag, fikk beskjed om at pappaperm må fylles ut før min perm går ut, ellers mister han den.

Sent from my iPad using BV Forum

Vært på nav idag, fikk beskjed om at pappaperm må fylles ut før min perm går ut, ellers mister han den.

Sent from my iPad using BV Forum
Betyr det at når min perm går ut 1 april og han ikke skal ha perm før i august. Så må han søke nå?

Betyr det at når min perm går ut 1 april og han ikke skal ha perm før i august. Så må han søke nå?
Ja, dere må søke om utsatt perm :-)

Back
Topp