Hvis du titter innom her så..........

Deilig å få seg litt søvn uansett når det er. Jeg legger meg litt på sofaen nå. Er så trøtt.. Zzzz

Det er sant, men litt av savnet mitt er å få sove uten å ligge i samme stilling hele tiden :-P han tar jo så forbanna mye plass :-P sjøstjerna mi <3

Vært å trent. Nå lagd middag til barna. Så får jeg tro de er såpass i ro at jeg får tatt meg en dusj. Kommer 2 venninner etterpå og her trengs det en kjapp rydd :p puuust inn, puuuuust ut! :D Sambo er på fotballtrening, så ikke hjemme før ikveld!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vært å trent. Nå lagd middag til barna. Så får jeg tro de er såpass i ro at jeg får tatt meg en dusj. Kommer 2 venninner etterpå og her trengs det en kjapp rydd :p puuust inn, puuuuust ut! :D Sambo er på fotballtrening, så ikke hjemme før ikveld!

Stresser du nå el? :D

Wow! Du står virkelig på!!;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

• Liker
Reactions: S.
Vært på barseltreff i dag, veldig koselig;) Fått laga middag, spist og tatt oppvasken. Nå er det bare å vente på leggetid med litt leking. Håper virkelig begge sovner fort i dag, mannen jobber. Blir nok sofakræsj med engang de er slengt i seng.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Idag kom vi oss hjem :-) nå har vi rydda bort matvarer og spist spaghetti :-) etterhvert må jeg vel ta vare på klær.. blæ.. :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ble ikke barseltrilling idag, men kos med en venninne som ikke har det helt greit for tiden! Tror hu hadde godt av å komme seg ut litt :)

Lille sovnet i fanget mitt ♡ lenge siden .. da får kjøkkenet bare ikke se ut etter middag :D

Håper dere har hatt en fin dag! Her har den vært fin, men veldig tøff med mye å ta innover seg. Nå orker jeg ikke mer idag kjenner jeg så snart kaster ut gubben noen timer og skal være helt aleine. Å grine. Masse.

Håper dere har hatt en fin dag! Her har den vært fin, men veldig tøff med mye å ta innover seg. Nå orker jeg ikke mer idag kjenner jeg så snart kaster ut gubben noen timer og skal være helt aleine. Å grine. Masse.

Uff...trøsteklem <3

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Bittelitt :p lille endte opp i dusjen med meg. Hahah .. nå må jeg støvsuge! Kjett! Men nå om dagen gjør jeg det minst 1g om dagen ; p

Så flink du er. Jeg burde gjort det mye oftere, iallefall nå som lille ruller seg rundt overalt :D Men støvsuging er dønn kjedelig :P

Fin og tøff dag? På en positiv eller negativ måte? o_O

Back
Topp