Deilig å få seg litt søvn uansett når det er. Jeg legger meg litt på sofaen nå. Er så trøtt.. ZzzzSover gjerne sammen med han på dagen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig å få seg litt søvn uansett når det er. Jeg legger meg litt på sofaen nå. Er så trøtt.. ZzzzSover gjerne sammen med han på dagen...
Deilig å få seg litt søvn uansett når det er. Jeg legger meg litt på sofaen nå. Er så trøtt.. Zzzz
Svigerfar har kjøpt oss bil, så nå har vi vært hos vrakhandleren med den gamleste traveren vår. Var litt vemodig.. Men det var en -85 mod. så var på tide den fikk hvile.
Det er sant, men litt av savnet mitt er å få sove uten å ligge i samme stilling hele tidenhan tar jo så forbanna mye plass
sjøstjerna mi <3
Vært å trent. Nå lagd middag til barna. Så får jeg tro de er såpass i ro at jeg får tatt meg en dusj. Kommer 2 venninner etterpå og her trengs det en kjapp ryddpuuust inn, puuuuust ut!
Sambo er på fotballtrening, så ikke hjemme før ikveld!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
BittelittStresser du nå el?![]()
Vært å trent. Nå lagd middag til barna. Så får jeg tro de er såpass i ro at jeg får tatt meg en dusj. Kommer 2 venninner etterpå og her trengs det en kjapp ryddpuuust inn, puuuuust ut!
Sambo er på fotballtrening, så ikke hjemme før ikveld!
Håper dere har hatt en fin dag! Her har den vært fin, men veldig tøff med mye å ta innover seg. Nå orker jeg ikke mer idag kjenner jeg så snart kaster ut gubben noen timer og skal være helt aleine. Å grine. Masse.
Klem til degHåper dere har hatt en fin dag! Her har den vært fin, men veldig tøff med mye å ta innover seg. Nå orker jeg ikke mer idag kjenner jeg så snart kaster ut gubben noen timer og skal være helt aleine. Å grine. Masse.
Bittelittlille endte opp i dusjen med meg. Hahah .. nå må jeg støvsuge! Kjett! Men nå om dagen gjør jeg det minst 1g om dagen ; p
Håper dere har hatt en fin dag! Her har den vært fin, men veldig tøff med mye å ta innover seg. Nå orker jeg ikke mer idag kjenner jeg så snart kaster ut gubben noen timer og skal være helt aleine. Å grine. Masse.
Lille sovnet i fanget mitt ♡ lenge siden .. da får kjøkkenet bare ikke se ut etter middag
Ble ikke barseltrilling idag, men kos med en venninne som ikke har det helt greit for tiden! Tror hu hadde godt av å komme seg ut litt![]()
Fin og tøff dag? På en positiv eller negativ måte?![]()