Hvis du titter innom her så..........

Sitter og ammer før vi skal trille avgårde til barseltreff.. hmmm.. Nei, det kan vi jo ikke for pappaen tok min bil i dag og tok ikke ut vogna før han reiste.. så nå må jeg kjøre den slitne bilen:( Æsj, jeg som gleda meg så til å trille i dag!!!

Lille sier hade, og titteii :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Vært på helsesrasjonen nå. Så en gruppe som skulle på barseltreff for første gang. Bitte små babyer. Kan ikke fatte at for ni mnd siden var min store lille gutt en liten baby ! De var så skjønne disse små. Alt går så fort, litt for fort syns nå jeg.

Sent from my iPad using BV Forum

Vært på helsesrasjonen nå. Så en gruppe som skulle på barseltreff for første gang. Bitte små babyer. Kan ikke fatte at for ni mnd siden var min store lille gutt en liten baby ! De var så skjønne disse små. Alt går så fort, litt for fort syns nå jeg.

Var ikke meningen å quote S.

• Liker
Reactions: S.
Får ikke quota jeg heller uten å dette ut.. Og bare lese en tråd så dette ut!!

Nok en dag i sofaen her, litja vil bare sitte i fanget mitt. Sove litt være litt våken så sove igjen.. Tett og fotsatt 39 i feber. :-( fælt å se de sånn, og ikke kan gjøre så mye annet.

Sent from my iPhone using BV Forum

Svigerfar har kjøpt oss bil, så nå har vi vært hos vrakhandleren med den gamleste traveren vår. Var litt vemodig.. Men det var en -85 mod. så var på tide den fikk hvile.

Back
Topp