Bruker alle lappene på fisker jegEr sulten, men kommer meg ikke opp av stolen. Spiller HayDay og har så lyst på en hest. Irriterer meg at jeg ikke får lilla lapper![]()
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruker alle lappene på fisker jegEr sulten, men kommer meg ikke opp av stolen. Spiller HayDay og har så lyst på en hest. Irriterer meg at jeg ikke får lilla lapper![]()
Hehe. Ja, det er fristendeBruker alle lappene på fisker jeghaha
Har du prøvd pampers baby dry? Grønn pakke?Oppe med morrasfisen .. må gå over til 5!! Bleier på natta nå tror jeg. 2 netter i det siste han har våknet bløt. Tisser sjukt mye om natta :/ syns det er rart da han ikke drikker om natta.
Bruker den nå. Nr4 . Skjønner derfor ikke hvorfor han blir bløtHar du prøvd pampers baby dry? Grønn pakke?
Eneste som funker på natta her. Ellers blir alt vått.
Irritere meg over hele spilletEr sulten, men kommer meg ikke opp av stolen. Spiller HayDay og har så lyst på en hest. Irriterer meg at jeg ikke får lilla lapper![]()
Jeg har ørten grønne. Men ikke lilla. Irriterende.Er sulten, men kommer meg ikke opp av stolen. Spiller HayDay og har så lyst på en hest. Irriterer meg at jeg ikke får lilla lapper![]()
Irritere meg over hele spilletskulle aldri ha lasta det ned!
Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
Jaa, mååå jo bare spille det!Irriterer Hay Day deg?![]()
![]()
Jaa, mååå jo bare spille det!åsså får jeg ikke de tingen jeg vil ha, å det tar såå laaaaaang tid
Høres kjent utJeg har ørten grønne. Men ikke lilla. Irriterende.
Sent from my iPhone using BV Forum
Irriterer Hay Day deg? Prøv Flappy bird da. DET er irriterendeIrritere meg over hele spilletskulle aldri ha lasta det ned!
Står overIrriterer Hay Day deg? Prøv Flappy bird da. DET er irriterende![]()
Så braFatter ikke at ikke lille kan ha to gode netter på rad!!!
Så braLitt uvirkelig vil eg tro
![]()
Hæ??Bra at han ikke kan være rolig to netter på rad?
![]()
Leste ROLIG
![]()
holdt på med to timer med styr i natt... Gubben ble sendt på sofaen så ihvertfall en av oss kunne sove, men jeg måtte visst opp med lille jeg også!!! Haff!