Hvorfor kan ikke de mannfolka stå opp med barna når vi tar natta?![]()
Gudene veit... Klikker hvis jeg ikke får sove lenger på morgenen snart...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor kan ikke de mannfolka stå opp med barna når vi tar natta?![]()
Jeg forstod det også sånn at du ikke kunne fatte at han virkelig hadde hatt to gode netter nå.Hæ??Bra at han ikke kan være rolig to netter på rad?
![]()
Meg også. Og får besøk på torsdag. Så må vaske også.Blæ.. Må brette klær.. Har utsatt det altfor lenge..
Tid står han opp?Gudene veit... Klikker hvis jeg ikke får sove lenger på morgenen snart...
Tid står han opp?
Sent from my iPhone using BV Forum
Lille sier hade, og titteii![]()
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Vært på helsesrasjonen nå. Så en gruppe som skulle på barseltreff for første gang. Bitte små babyer. Kan ikke fatte at for ni mnd siden var min store lille gutt en liten baby ! De var så skjønne disse små. Alt går så fort, litt for fort syns nå jeg.Lille sier hade, og titteii![]()
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Var ikke meningen å quote S.Vært på helsesrasjonen nå. Så en gruppe som skulle på barseltreff for første gang. Bitte små babyer. Kan ikke fatte at for ni mnd siden var min store lille gutt en liten baby ! De var så skjønne disse små. Alt går så fort, litt for fort syns nå jeg.
Sent from my iPad using BV Forum
Så koselig med kafe da!Dere som vasker, vasker dere hos meg også?![]()
Vært hos oldefar, nå har han lurt oss med på kafe![]()
Så koselig med kafe da!![]()
Jeg forstår ikke hvorfor det blir så fort rotete, blir gal![]()
Uff.. Kan du sove litt på dagen?Gudene veit... Klikker hvis jeg ikke får sove lenger på morgenen snart...
Uff.. Kan du sove litt på dagen?