Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kutt ut alt av "tomme kalorier" og sørg for at alt du spiser har næring. Spis sunne oljer og fett, ta tran og bruk feks rapsolje i mat du lager.Vært hos HS i dag, hun var ikke fornøyd med vektoppgang, så nå må han ammes oftere og hun anbefalte tillegg etter amming.. Noe man kan gjøre for å få fløtepupp? Tydeligvis skumma melk her......
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Virker som det er mer enn nok. Kan pumpe ut 50-120 ml etter han er ferdig, andre ganger får jeg ikke ut noe.. og han virker mett og fornøyd. Får prøve å legge om kostholdet, og kanskje prøve enda hardere å få han til å suge uten skjold, mistenker han ikke får ut den feite melka :/Kutt ut alt av "tomme kalorier" og sørg for at alt du spiser har næring. Spis sunne oljer og fett, ta tran og bruk feks rapsolje i mat du lager.
Har du nok melk, mye melk eller lite melk?
Sent from my iPhone using BV Forum
Har prøvd det mange ganger, kun fått han til å ta tak en gang, de andre gangene har endt med et stykk forbanna unge520 gram på 2 uker er bra nok!!
Jeg tenkte også på å pumpe først hvis du har mye melk. Men bare fortsett som vanlig du, han legger på seg nok![]()
Men skjoldene kan være greit å slippe etterhvert. Øvelse gjør mester og jo lengre han er vant til det stive skjoldet, jo vanskeligere å venne til det myke brystet. Jeg begynte alltid med skjold og så tok jeg det av etter en liten stund og la til uten, funket her etter noen dager.
Hjelper lite når han ikke skjønner at han må suge ogsåForbanna unge kan være bra - da gaper de skikkelig!
Sent from my LT26i using Tapatalk
Legger han alltid til først på den puppen han diet fra sist, så håper han får i seg litt av den feite melkaPrøv å amme fra samme pupp innfor tre timer/to amminger. Leste dette som forslag i en artikkel på nettda får de med seg den feite melken også
Sliter med litt av det samme da jeg har litt "høytrykkddtråle" på melken slik at lillemor ikke orker å amme så lenge
Skickas från min iPhone via BV Forum
HS var her i går. Min hadde lagt på seg 500g på ca 10 dager og dette var hun veldig fornøyd med, så jeg tror nok ikke HS din har rett her altså. Mener hun sa at 150g i uken er det de ønsker. Men nå er ikke jenta mi mer enn to uker da, så vet ikke om de skal legge på seg like mye eller mer etterhvert som de blir eldre.Legger han alltid til først på den puppen han diet fra sist, så håper han får i seg litt av den feite melka
Jørgen 12.02.14 <3
I følge ammehjelpen.no er normal vektoppgang 150-300g per uke, men at det går i rykk og napp for de som ammes.HS var her i går. Min hadde lagt på seg 500g på ca 10 dager og dette var hun veldig fornøyd med, så jeg tror nok ikke HS din har rett her altså. Mener hun sa at 150g i uken er det de ønsker. Men nå er ikke jenta mi mer enn to uker da, så vet ikke om de skal legge på seg like mye eller mer etterhvert som de blir eldre.
Tydelig at hun får i seg god næring. Har ikke veid henne i det siste, men skal få henta vekta mi, så vi kan veie oss for å se hvordan vi begge ligger an.Er jo deilig at han vokser daHerre så vanvittig mini vokser! Opp 900g på 12 dager! Kan skrive han inn på skolen til høsten jo. ..
Nikolai 13.02.14 <3
fra appen
Er jo deilig at han vokser dajeg skal tilbake og veie i morgen.. Håper han har lagt greit på seg, har lyst å kunne fortsette å fullamme, men hvis HS enda ikke er fornøyd blir jeg vel nødt til å spe på med erstatning.
Jørgen 12.02.14 <3