Vi prøvde å dra hjem idag.. men det ble vendereis og enda en natt på Moprøver på nytt i mårra
kanskje fjellet er åpent da ;-)
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Uvær da eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi prøvde å dra hjem idag.. men det ble vendereis og enda en natt på Moprøver på nytt i mårra
God tur hønsa!!Vi prøvde å dra hjem idag.. men det ble vendereis og enda en natt på Moprøver på nytt i mårra
Dagene er veldig rare.. Føler meg tom, trist, orker lite...Hvordan har dagen din vært oppi det hele? <3
JeppUvær da eller?
Takk ♥God tur hønsa!!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Dagene er veldig rare.. Føler meg tom, trist, orker lite...
JeppSaltfjellet var stengt. Ble kolonnekjøring utpå ettermiddagen, men AM blir rasende i bil så sent på dagen i tillegg til at vi ikke kunne være sikre på at vi kom over før fjellet ble stengt igjen. Værmeldinga ser bra ut for formiddagen i mårra så vi prøver da
Innom, mens jeg ser Brille.
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Snart legge meg, tror jeg! Ut og trille med barselgruppa i morgen![]()
Så koseligVi skal til bestefar/oldefar i morgo. På veg i seng eg også. God natt om du legg deg
![]()
Takk og takk ♡Kose dere masse med det! Sove godt! Takk![]()
Ja det er veldig godt med ungene i slike stunder<3Man lever litt i en boble kanskjeHåper dagene blir bedre etterhvert og at barna får dere på andre tanker innimellom
![]()
Ja det er veldig godt med ungene i slike stunder<3
Jeg ogJeg har kommet meg i sengDeilig
![]()
NattaJeg ognatta folkens.
God nattGod natt jenter. I morra skal vi på babysvømming for første gang
Good night - sleep tight - don't let the bedbugs biteJeg har kommet meg i sengDeilig
![]()