Lasagne fra i går, ny Simpsons er lasta ned og jeg teller til 1000!![]()
Haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lasagne fra i går, ny Simpsons er lasta ned og jeg teller til 1000!![]()
Heipådeg! Hvordan var 10mnd treffet?Hei hei!
Heipådeg! Hvordan var 10mnd treffet?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Synes det var et dårlig program egentlig... skjer liksom ikke noe vettugt. Han som blei sendt hjem sist har hytte i dalen her. Møtte han i høst når vi var ute å gikk i skogen. Han kom i skinnbukse, bar overkropp og gevær... Og det var ikke spes varmt!Skal se den siste viking![]()
Synes det var et dårlig program egentlig... skjer liksom ikke noe vettugt. Han som blei sendt hjem sist har hytte i dalen her. Møtte han i høst når vi var ute å gikk i skogen. Han kom i skinnbukse, bar overkropp og gevær... Og det var ikke spes varmt!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ha ha! Kos da!!Toppen, det var bare meg og Marion der!!!![]()
Vesla har blitt 8485 gram og 71 cm. Sååååå stor
![]()
Ha ha! Kos da!!![]()
Lurer på hvor stor lille er! kontroll den 17. Gleder meg![]()
God bedring og god nattFunnet senga sammen med sjuklingen min. Snorker godt her, ikke lett å være tett i Nesa og over 39 i feber. Håper vi får sovet litt i natt.
Også vært mye uvær her sist nettene så lynet tok 2!!! Internett bokser. Så uten i noen dager, og treeeekt mobilt nett her. Not fun!
God natt
Sent from my iPhone using BV Forum
Vurderer å legge meg. Tror det blir det
Faen, fikk oppdatering vi. Canal digital.Innom, mens jeg ser Brille.
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Hoppa fra side 3868 til 3892..gått glipp av noe?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Vi prøvde å dra hjem idag.. men det ble vendereis og enda en natt på MoNei, ikkje så voldsomt myeIkkje annet enn at jeg hadde koteletter til middag
På veg heim?
Hvordan har dagen din vært oppi det hele? <3Innom