Hvis du titter innom her så..........

Skal se den siste viking :D
Synes det var et dårlig program egentlig... skjer liksom ikke noe vettugt. Han som blei sendt hjem sist har hytte i dalen her. Møtte han i høst når vi var ute å gikk i skogen. Han kom i skinnbukse, bar overkropp og gevær... Og det var ikke spes varmt!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Synes det var et dårlig program egentlig... skjer liksom ikke noe vettugt. Han som blei sendt hjem sist har hytte i dalen her. Møtte han i høst når vi var ute å gikk i skogen. Han kom i skinnbukse, bar overkropp og gevær... Og det var ikke spes varmt!

Hahaha :D Det var type :P
Jeg synes det var litt kult jeg :)

Den ene søstera mi fyller 30 i høst, og jeg satt og snakket med melinda og sa at da skal vi kjøpe maaasse pepper til tante. Så kom det fra tante selv, kan da få en bedre gave enn pepper! :p lo litt da :p

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Funnet senga sammen med sjuklingen min. Snorker godt her, ikke lett å være tett i Nesa og over 39 i feber. Håper vi får sovet litt i natt.

Også vært mye uvær her sist nettene så lynet tok 2!!! Internett bokser. Så uten i noen dager, og treeeekt mobilt nett her. Not fun!

God natt :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Funnet senga sammen med sjuklingen min. Snorker godt her, ikke lett å være tett i Nesa og over 39 i feber. Håper vi får sovet litt i natt.

Også vært mye uvær her sist nettene så lynet tok 2!!! Internett bokser. Så uten i noen dager, og treeeekt mobilt nett her. Not fun!

God natt :)

Sent from my iPhone using BV Forum
God bedring og god natt :)

Hoppa fra side 3868 til 3892.. :P gått glipp av noe? :-)

Nei, ikkje så voldsomt mye :D Ikkje annet enn at jeg hadde koteletter til middag :cool: På veg heim?
Vi prøvde å dra hjem idag.. men det ble vendereis og enda en natt på Mo :-) prøver på nytt i mårra :-) kanskje fjellet er åpent da ;-)

Back
Topp