Hvorfor så mye mindre enn det?
Aner ikke... vært der nede 2 ganger for å få en forklaring men det får jeg aldri...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor så mye mindre enn det?
Da får du vel sykepenger? Samme som i permisjonen.
Sent from my iPhone using BV Forum
Åååh sover ho mer når ho har feber?Har tilbrakt dagen på sofaen, kun ligge på mamma dom gjelder. 38,6 i temp, men med godt mot de minuttene hun er våken i mellom dupper.![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Aner ikke... vært der nede 2 ganger for å få en forklaring men det får jeg aldri...
Innom![]()
hvordan steker du koteletter? Jeg langtidssteker de i ovnen. Hater tørre koteletter. Hehehe
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Kanskje jeg må prøve det igjen daKort og brutalt, i glo varm panneDisse ble aldeles nydelige
Om jeg får si det sjæl
![]()
Bruka mykje smørKanskje jeg må prøve det igjen da![]()
Ja, han tjener brukbart. Blir litt mindre impulskjøp på meg. Har heldigvis lønn ut april + at mannen gir meg hans pappapermpenger som han får fra nav. Får fordele det utover. Satser på å få litt igjen på skatten også.OiDa må vel gubben tjene nok?
Ja, det er alltid kjedelig når det kuttes. Men det ordner seg som regelKjipt med jobb og ørebetennelser! Godt lille, som ikke er liten lenger er frisk![]()
På jobben min er det også kutt (skole) og hun som er (var) vikar for meg i min stilling mistet den. Men berører heldigvis ikke meg.. men var nok lettest å fjerne den så lenge jeg er i permisjon. Men er 3 andre som står i fare :/
Her er alt bra! Full fart hele dagen. Reiser seg opp ved bordet, men ikke begynt å gå rundt enda. Men krabber i racerfart!moro (og litt slitsomt)
![]()
Begynner å jobbe 15.mai. går fort dit![]()
Håper det ordner seged jobb![]()
Forskjell på dagpenger og sykepenger. Mulig den regner det sånn nå som du er gått over. Ellers regnes sykepenger ut på gjennomsnitt siste tre mnd.Jammen den beregner jo sykepenger ut fra hva jeg får utbetalt nå.... er jo sånn det funker?
HalloHei hei!
HalloSå snål video eg fekk i stad
Så skjønn ho er
![]()
Hehehe! Må jo bare le av den skjønningen. Ho kosa seg da.Dere driver med i kveld?
![]()
Så god atteLille er lagt. Her har vi inntatt hver vår sofa. Jeg sitter her og sambo ser på repriser av Torsdagskveld fra Nydalen. Fyr i ovnen og kaffe i koppen
Der da?