IKM uke 11

Arg..får megasvake streker i grenseland innenfor tidsfristen, og når de har tørket så vises de på avstand/uten at jeg må vri og vende på de. Dette har skjedd på morgenurin i 3 (4?) dager, mens testene tatt senere på dagen er blendahvite. Må vel være noe når det vises bare på konsentrert urin? Og i går og idag tok jeg to tester på morgenurin, og alle har fått svak strek.. tenker at sannsynligheten for at jeg får ugyldige skyggestreker på så mange tester er liten? Men hcg skal vel doble seg annenhver dag, så sånn sett burde jeg kunne få sterkere strek og også strek på ettermiddagsurin idag kanskje.. fatter ikke hva som skjer, og jeg blir gaaal snart :(

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Jeg har testet idag.. holder på å frike ut for jeg ser rosa strek der!! Hva tror dere? Den var svak før fristen og ble veldig tydelig og rosa etter fristen. Her er bilde etter fristen:

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg tror du er gravid! :D Skal du svi av en clearblue i morgen?

Noen her som har peiling på livmortappen?
Prøvde bare helt forsiktig om jeg kunne kjenne den.
Jeg nådde den ikke. Er 11 DPO.

Sent from my iPhone using BV Forum

Bedre lykke neste pp :-D

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Takk for det :) håper streken blir sterkere idagene fremover :D

Så kjedelig :(
Håper du kan få verdens fineste julegave da :)

Ja veldig kjedelig:( jaa det hadde vært koselig det,hatt en "fersk" baby på julaften <3 håper du får positiv test en av de nærmeste dagene :)

Blod, slim og alskens dritt. Tr er nok på vei. Tar sorgens på forskudd. Er så lei nå. Får få i tenkeboksen å finne ut om jeg orker flere pp. Kanskje vi får nøye oss med det ene fNtastiske barnet vi har. Han fortjener bare et søsken.....

Jeg tror du er gravid! :D Skal du svi av en clearblue i morgen?
Skal ta en bt først, og viss det kommer like bra strek eller bedre imårå, så får jeg dyppe en cb digital og. Har ikke helt gått opp for meg at jeg kanskje er gravid. Hvordan går det deg og dine symptomer? Håper jeg flytter over ovg vi kan skravle massee :D

Skal ta en bt først, og viss det kommer like bra strek eller bedre imårå, så får jeg dyppe en cb digital og. Har ikke helt gått opp for meg at jeg kanskje er gravid. Hvordan går det deg og dine symptomer? Håper jeg flytter over ovg vi kan skravle massee :D

Jeg har troa! :D Tja av symptomer så er jeg veldig oppblåst og veldig trøtt :) Ellers er jeg i fin form :) Håper jeg kan flytte deg over på "gravid". Ganske sikker på at jeg kan det :) Spent på hvordan testen ser ut i morgen :)

Blod, slim og alskens dritt. Tr er nok på vei. Tar sorgens på forskudd. Er så lei nå. Får få i tenkeboksen å finne ut om jeg orker flere pp. Kanskje vi får nøye oss med det ene fNtastiske barnet vi har. Han fortjener bare et søsken.....

Næi!!! Huff, jeg skjønner så innmari godt at du er lei :(

Arg..får megasvake streker i grenseland innenfor tidsfristen, og når de har tørket så vises de på avstand/uten at jeg må vri og vende på de. Dette har skjedd på morgenurin i 3 (4?) dager, mens testene tatt senere på dagen er blendahvite. Må vel være noe når det vises bare på konsentrert urin? Og i går og idag tok jeg to tester på morgenurin, og alle har fått svak strek.. tenker at sannsynligheten for at jeg får ugyldige skyggestreker på så mange tester er liten? Men hcg skal vel doble seg annenhver dag, så sånn sett burde jeg kunne få sterkere strek og også strek på ettermiddagsurin idag kanskje.. fatter ikke hva som skjer, og jeg blir gaaal snart :(

Konsentrasjonen av hcg er høyere i morgenurin, så at du ikke får positiv på ettermiddagen ennå, før IKM, er nok helt normalt.

Det er stor forskjell på hvor mye hcg som produseres fra kvinne til kvinne, så hvis du har fått to streker rett innenfor tidsfristen, tror jeg du er gravid :) Har du bilder av testene? Elsker å se slikt!

Tusen takk for det. Eg får vurdere det et par sykluser til å se hva som skjer. Tok hormonspiral ut for to sykluser siden, så kan være den som klusser det til.

Noen som har noe erfaring med dette?
Kroppen mn fungerte hvertfall som normalt med en gang etter fjerning,
bortsett fra bittelitt spotting av og på, ble jo gravid med en gang, endte i SA.
Men det kan jo hende at det er det som forstyrrer hos deg alikevel.
Kanskje du bare trenger litt mer tid før det stabiliserer seg ;)

Konsentrasjonen av hcg er høyere i morgenurin, så at du ikke får positiv på ettermiddagen ennå, før IKM, er nok helt normalt.

Det er stor forskjell på hvor mye hcg som produseres fra kvinne til kvinne, så hvis du har fått to streker rett innenfor tidsfristen, tror jeg du er gravid :) Har du bilder av testene? Elsker å se slikt!

Er ikke hjemme akkurat nå, men skal legge ut når jeg har fått tatt bilde! :) Symptomer har jeg egentlig nok av, fått kviser overalt i ansiktet....:eek: og er stuptrøtt om ettermiddagene og kveldene. Blir søvnig og klar for senga i 7-8 tiden :p Kaan jo være andre årsaker også, men håper det er pga spire :)

Er ikke hjemme akkurat nå, men skal legge ut når jeg har fått tatt bilde! :) Symptomer har jeg egentlig nok av, fått kviser overalt i ansiktet....:eek: og er stuptrøtt om ettermiddagene og kveldene. Blir søvnig og klar for senga i 7-8 tiden :p Kaan jo være andre årsaker også, men håper det er pga spire :)

Jeg krysser fingrene for deg! Ny test i morgen, eller? Når er ikm?

Skulle hatt mens idag.. men neida.. ingenting har skjedd, test blir så kritthvitt som man får det.. Å livmorssekret er så og si ikke eksisterende.

Noen som har erfaring med dette?

Ingenting tyder på at mens er på vei heller.

Skulle hatt mens idag.. men neida.. ingenting har skjedd, test blir så kritthvitt som man får det.. Å livmorssekret er så og si ikke eksisterende.

Noen som har erfaring med dette?

Ingenting tyder på at mens er på vei heller.

Det er jo ikke alle som får pos tester så tidlig! Krysser fingrene for deg!!!

Jeg føler veldig at tr er på vei. Har mensliknende smerter. 10 dpo i dag og det var da jeg begynte å spotte sist. Begynner å miste håpet.. Tester i morgen som planlagt hvis det ikke er noe blod. Er veldig bekymret for at jeg har for kort lutealfase. Kanskje jeg skal prøve noen tiltak beste pp hvis det ikke går nå...

Jeg testet i ettermiddag, får synlig skyggestrek ETTER at testen er tørket. Billigtest, strips ..

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Back
Topp