Hvis du titter innom her så..........

Eg gjekk på ungdomskulen med ho eine som er med, ho gjekk i klassa over meg :) Helene :)

Da synes jeg du skal bake noe godt til du får besøk :) Eg blir også frista :)

Ekstra moro når man kjenner noen som er med da :-) Blir så imponert over alt de får til...rene mesterverkene :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

En stund siden man har tatt seg tid til å suse innom her :p
Vi dro til mamma på fredag, og har ikke tenkt å dra hjem før jeg er ferdig å være lei av gubben :p så kanskje til uka :p
Melinda hadde først diaré utafor denne dimensjonen, så fikk hun spysjuka, og nå er ene fortanna oppe på tur ut. Har fått henne til å spise nesten 2 brødskiver,2 kjeks,150 ml mme og kanskje 90 ml grøt blandet med mme. Men virker ikke som hun er sulten, og drikker godt med vann.
Åsså hååååper jeg vi slipper å stå opp midt på natten for å bytte bais bleia, er nemlig gått tom for våtservietter...

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Det hun spiser er jo mye? :p Mye mer mat enn Baby A spiser!

Det skal vi også. Ordnet rommet til de idag. Nå følte jeg det var på tide de kom seg ut av mitt rom. :) de ligger vegg i vegg da, med åpen dør. Litt rart, de to eldste kom ikke på eget rom før de var godt over året. ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Til sammen så er dem jo nesten 2 år! ;)

Så deilig. Lurte på det neste helg. Å sende bort de to minste noen timer på lørdag. :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Åh det var fantastisk godt å bare være sammen med han.. var i dyreparken med noen venner..Han storkosa seg, og da koser mammaen seg også :-) Synes absolutt du skal sende bort de minste litt til helga. De store trenger også litt aleinetid med mamsen tenker jeg :-)

Det hun spiser er jo mye? :p Mye mer mat enn Baby A spiser!
Ingenting i forhold til normalt :p normalt er nesten 200 ml mme før vi står opp, 2 brødskiver til frokost,1 til lunsj å kanskje litt frukt, så middag nesten et glass middag, å kvelds mellom 120-150 ml grøt.

Ingenting i forhold til normalt :p normalt er nesten 200 ml mme før vi står opp, 2 brødskiver til frokost,1 til lunsj å kanskje litt frukt, så middag nesten et glass middag, å kvelds mellom 120-150 ml grøt.

:oops::oops::oops::oops::oops: :p

Holder på å bli kjent med den nye termingruppen min x) Overraskende mange der inne allerede ^^, hihihi

Back
Topp