Jeg som aldri har fulgt med på det![]()
Det er så braaaaaa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg som aldri har fulgt med på det![]()
Eg gjekk på ungdomskulen med ho eine som er med, ho gjekk i klassa over megHelene
![]()
Da synes jeg du skal bake noe godt til du får besøkEg blir også frista
![]()
Handler om?
Jamie Foxx spiller president, det hvite hus blir tatt over av slemminger, Channing Tatum hjelper presidenten![]()
Trudde bare han spilt i jentefilmer egHan er veldig fin da
![]()
Ekstra moro når man kjenner noen som er med daBlir så imponert over alt de får til...rene mesterverkene
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Neida, både den og 21 Jump Street som jeg kommer på i fartaDeeeeeilig!
![]()
En stund siden man har tatt seg tid til å suse innom her![]()
Vi dro til mamma på fredag, og har ikke tenkt å dra hjem før jeg er ferdig å være lei av gubbenså kanskje til uka
![]()
Melinda hadde først diaré utafor denne dimensjonen, så fikk hun spysjuka, og nå er ene fortanna oppe på tur ut. Har fått henne til å spise nesten 2 brødskiver,2 kjeks,150 ml mme og kanskje 90 ml grøt blandet med mme. Men virker ikke som hun er sulten, og drikker godt med vann.
Åsså hååååper jeg vi slipper å stå opp midt på natten for å bytte bais bleia, er nemlig gått tom for våtservietter...
Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
Det skal vi også. Ordnet rommet til de idag. Nå følte jeg det var på tide de kom seg ut av mitt rom.de ligger vegg i vegg da, med åpen dør. Litt rart, de to eldste kom ikke på eget rom før de var godt over året.
Sent from my iPhone using BV Forum
Åh det var fantastisk godt å bare være sammen med han.. var i dyreparken med noen venner..Han storkosa seg, og da koser mammaen seg ogsåSå deilig. Lurte på det neste helg. Å sende bort de to minste noen timer på lørdag.
Sent from my iPhone using BV Forum
Ingenting i forhold til normaltDet hun spiser er jo mye?Mye mer mat enn Baby A spiser!
Ingenting i forhold til normaltnormalt er nesten 200 ml mme før vi står opp, 2 brødskiver til frokost,1 til lunsj å kanskje litt frukt, så middag nesten et glass middag, å kvelds mellom 120-150 ml grøt.
Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
Holder på å bli kjent med den nye termingruppen min x) Overraskende mange der inne allerede ^^, hihihi
Da kan de begynne å drikke når de er ni da? Shitt!!Til sammen så er dem jo nesten 2 år!![]()