Giftering i hvitt eller gult gull

Jotaa

Glad i forumet
Septembermødre <3
Hva ville du valgt og hvorfor:)

Mamma til storebror og lillesøster
<3

Vi har hvitt da jeg ikke kler gult gull. Når alt annet er sølv eller hvitt gull føltes det rart å skulle ha gult gull bare på gifteringen :)

Synes hvitt gull er finest, så hadde valgt det:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hvitt gull fordi jeg synes det er finest:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har gult gull. Gullsmeden sa den tåler mye mer, og at ringer med hvitt gull ofte må sendes inn ca en gang i året for å gjøres fin igjen. Har en mann som jobber mye med henda, og da ble det gult gull. Også litt fordi jeg er veldig tradisjonell og syns gult gull minner mest om giftering:p

Hvitt gull :)
Har det fordi jeg syntes det er finest og jeg kler ikke gult gull. Syntes i tillegg at hvitt gull passer til "alt", men hva folk liker er jo veldig individuelt da :)

Har hvitt gull. Kler ikke gult gull :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Har gult gull. Gullsmeden sa den tåler mye mer, og at ringer med hvitt gull ofte må sendes inn ca en gang i året for å gjøres fin igjen. Har en mann som jobber mye med henda, og da ble det gult gull. Også litt fordi jeg er veldig tradisjonell og syns gult gull minner mest om giftering:p

Aldri hørt før. Har alltid hatt hvitt gull i ringer,og mine er like fine :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Har hvitt. Liker ikke gult. Ganske enkelt da ;)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Noen som vil legge ut bilder av ringene sine ? :-)

Jeg liker best hvitt , men synes gult minner mest om giftering. Så er veldig usikker

Mamma til storebror og lillesøster
<3

Jeg liker ikke gult gull, så jeg ville hatt sølv eller hvitt gull :)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Eg syns hvitgull e fint men syns en giftering i gult gull symboliserar mer en giftering.Derfør håller eg meg till gult

Jeg har i hvitt gull fordi jeg syns det er finere enn gult gull:-)

♡appen♡

jeg liker ikke gult gull på meg selv så kommer derfor til å ha hvitt gull

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Vi har i hvitt og rødt gull, rett og slett fordi han ville ha gult/rødt gull, og jeg ville ha hvitt. :-)

det høres veldig rart ut, min far og stemor har hvitt gull og har aldri sendt den inn for rengjøring! de har hvert gift i 11 år nå

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Vi har hvitt gull. Det vi liker best.. og bruker ikke noe gull gull ellers.

Back
Topp