Giftering i hvitt eller gult gull

Jeg hadde valgt sølv før jeg valgte gult gull, for å si det sånn. Vi hadde forlovelsesringer i hvitt gull, jeg mistet min da, men den ble ganske raskt ripete, og fikk et gulskjær etterhvert. Så jeg lurer litt på å velge et annet metall?

Jeg liker best hvitt gull og sølv, men jeg har en formening om og føler at gifteringen skal være i gult gull:P:D

Har også hvitt gull fordi jeg syntes de var finest rett og slett.
4-603-22723-2.jpg

Hvitt gull fordi jeg syns det er finest rett og slett :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er ellers ingen fan av gult gull, men er nok litt tradisjonell av meg, så gifteringen synes jeg må være gult gull likevel........ :-p

Hvitt gull fordi jeg liker det best:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Vi har forlovelsesringer i hvitt gull. Begge er blitt enig om at vi liker best det, så når vi gifter oss blir det hvitt gull. :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har gult gull, la jo ut bilde tidligare i tråden.
Eg hadde heller valgt sølv foran kvitt gull, ser ikkje vitsen i å betala i dyre dommer for gull så ser ut så sølv...
Me vurderte titan, men då hadde me ikkje fått gravering :P

Har hvitt gull, men skulle ønske vi valgte gult gull i steden. De blir fort blasse, og må pusses, pluss at jeg er litt lei av hvitt gull.

Gult gull. Fra det gamle av er gult gull det som symboliserer ekteskapet.
Og jeg kan godt kombinere en glatt liten giftering i gult, med en forlovelsesring i hvitt. Synes det er kjempefint sammen :)
Og da skiller gifteringen seg litt ut, jeg liker tanken på det.

cuore_diamantring.jpg.100.200.280.2008.10.2.12.36.42.jpg

Jeg har denne fra Tesori men valgte gult gull og er så glad for det! I mitt hode skal gifteringer være i gult gull og det var også derfor jeg valgte dette.:)

Har faktisk lyst på ring i rose gull, mem ellers likar eg kvitt gull best :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi har hvitt gull. Ringene nærmer seg 15 år og de har sett bedre dager:) opprinnelig var de børstet/matt med en skarp skråkant på begge sider. Nå er de blanke og kanten er slitt bort for lenge siden. Vi ville egentlig ha med både gult/hvitt gull men lommeboka var ikke enig :) mulig kanten kan slipes opp men jeg har aldri sjekket.

Vi har disse i hvitt gull. Min med diamanter inne i hjerteformer er bare så fantastisk vakker :Heartredgiftering.jpg
Vi tok hvitt gull fordi jeg synes det er finest og ser mer eksklusivt ut ;)
Fikk enstens diamantring på 1 karat i morgengave av min altfor sjenerøse mann, og sammen med gifteringen ser det heaven ut :)

Back
Topp