Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg hadde valgt sølv før jeg valgte gult gull, for å si det sånn. Vi hadde forlovelsesringer i hvitt gull, jeg mistet min da, men den ble ganske raskt ripete, og fikk et gulskjær etterhvert. Så jeg lurer litt på å velge et annet metall?
Har gult gull, la jo ut bilde tidligare i tråden.
Eg hadde heller valgt sølv foran kvitt gull, ser ikkje vitsen i å betala i dyre dommer for gull så ser ut så sølv...
Me vurderte titan, men då hadde me ikkje fått gravering
Gult gull. Fra det gamle av er gult gull det som symboliserer ekteskapet.
Og jeg kan godt kombinere en glatt liten giftering i gult, med en forlovelsesring i hvitt. Synes det er kjempefint sammen
Og da skiller gifteringen seg litt ut, jeg liker tanken på det.
Jeg har denne fra Tesori men valgte gult gull og er så glad for det! I mitt hode skal gifteringer være i gult gull og det var også derfor jeg valgte dette.
Vi har hvitt gull. Ringene nærmer seg 15 år og de har sett bedre dager opprinnelig var de børstet/matt med en skarp skråkant på begge sider. Nå er de blanke og kanten er slitt bort for lenge siden. Vi ville egentlig ha med både gult/hvitt gull men lommeboka var ikke enig mulig kanten kan slipes opp men jeg har aldri sjekket.
Vi har disse i hvitt gull. Min med diamanter inne i hjerteformer er bare så fantastisk vakker
Vi tok hvitt gull fordi jeg synes det er finest og ser mer eksklusivt ut
Fikk enstens diamantring på 1 karat i morgengave av min altfor sjenerøse mann, og sammen med gifteringen ser det heaven ut