Trenger tips til ferie :)

Det blir litt vel nord for meg, men den ser fantastisk ut! :D

Ja det blir litt nordover ja. Var der i 2012 tror jeg, og jeg skal absolutt tilbake. Fikk vært inne hos ulvene den gang så det skal jeg neste gang. Gleder meg allerede til jeg kan reise tilbake.

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Vi reiser med Ving og skal på Green garden i Alanya (Family garden). Alt er tilrettelagt for familier så vi behøver egentlig ikke å forlate hotellområdet under ferien. Alt er på området (butikker, frisør, spa, restauranter, barneklubb, underholdning, aktiviteter osv). Vi skal bo i bungalow denne gangen med eget basseng og litt høyere standar.
Har vært på dette hotellet tidligere og var veldig fornøyd da.

Det høres veldig ut sånn som vi liker det. Prøver å se, men finner ikke bungalow med eget basseng? Har du link til det?
Er kanskje leilighetene som deler med andre leiligheter? De ser veldig fine ut :)
Har inntrykk av at Ving har mye bra for småbarnsfamilier :)

Vi skal til Kanariøyene i slutten av april. Vi har en fra før på 3,5 i tillegg til minstemann. Det blir kanskje en slitsom flytur, men velger å tenke at det går bra :) Vi har med oss fadderne til barna, et ektepar på 50+, som skal hjelpe oss og være barnevakt en kveld eller to, slik at jeg og mannen får litt kvalitetstid sammen :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er nok noe helt annet når man reiser med flere, så kan man avlaste hverandre litt ;) Da går det nok kjempe bra! :)
Anbefaler den dyreparken/fugleparken der, Palmitos park eller noe. Den var spennende å besøke en liten dagstur :)

Søsteren min har forresten reist til Mallorca med sine tre små flere år på rad nå. De reiser med Ving til et sted der som heter Cala Bona. Kan være verdt å sjekke ut :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal absolutt sjekke det ut, tusen takk! :) Reiser de dit hver gang? Altså det samme hotellet? :)

Det høres veldig ut sånn som vi liker det. Prøver å se, men finner ikke bungalow med eget basseng? Har du link til det?
Er kanskje leilighetene som deler med andre leiligheter? De ser veldig fine ut :)
Har inntrykk av at Ving har mye bra for småbarnsfamilier :)
Ja, det er di leilighetene jeg mener. Er to egne basseng bare for leilighetene (står bungalow på vår best, men er leiligheter). Ellers er det 3 andre bassengområder på området. 1 rolig bassengområde, 1 stort bassengområde hvor aktivitetene foregår og 1 bassengområde med rutsjebaner mm.
Var på sun park garden i 2012. Kjempefint hotell det også og mye for barna. Ligger også i Alanya. Litt mindre.

Skal absolutt sjekke det ut, tusen takk! :) Reiser de dit hver gang? Altså det samme hotellet? :)
Jepp :) De reiste fra seg før de fikk barn, så de har vel vært i alle verdensdeler og i mange eksotiske land. Men med tre små med 2,5 års aldersforskjell mellom hver, orker de ikke å legge ambisjonsnivået så veldig høyt. Cala Bona er ikke så veldig turist-turist så vidt jeg har forstått :)

Jepp :) De reiste fra seg før de fikk barn, så de har vel vært i alle verdensdeler og i mange eksotiske land. Men med tre små med 2,5 års aldersforskjell mellom hver, orker de ikke å legge ambisjonsnivået så veldig høyt. Cala Bona er ikke så veldig turist-turist så vidt jeg har forstått :)

Det skjønner jeg godt. Høres fornuftig ut. Og verden kan de se flere ganger når barna blir større :)

Ja, det er di leilighetene jeg mener. Er to egne basseng bare for leilighetene (står bungalow på vår best, men er leiligheter). Ellers er det 3 andre bassengområder på området. 1 rolig bassengområde, 1 stort bassengområde hvor aktivitetene foregår og 1 bassengområde med rutsjebaner mm.
Var på sun park garden i 2012. Kjempefint hotell det også og mye for barna. Ligger også i Alanya. Litt mindre.

Det ser veldig bra ut! :) Mannen vil ikke til Tyrkia av en eller annen grunn, men jeg har aldri vært der. Dere får sikkert en super tur!! Når drar dere?

De vel sikkert litt for små for det enda, men jeg gleder meg til joakim blir større så jeg kan ta han med i polar parken.

Polar parken? Polar zoo i troms du tenker på? Ikke så langt å kjøre fra oss det :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Polar parken? Polar zoo i troms du tenker på? Ikke så langt å kjøre fra oss det :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Trodde de hadde endret navn til parken? Hadde vertfall det på Facebook. Men er den jeg mener ja. Absolutt verd et besøk

Vi reiste til Kreta når eldste var 2,5 og mellomste var 9 mndr. Det gikk kjempebra og jeg hadde ikke stusset på å gjøre det igjen.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi reiste til Kreta når eldste var 2,5 og mellomste var 9 mndr. Det gikk kjempebra og jeg hadde ikke stusset på å gjøre det igjen.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så bra. Det er omtrent denne aldersforskjellen vi også har. Tror jeg må se på budsjettet litt.. Akkurat samme reise koster dobbelt så mye i oktober, så om vi skL gjøre det er det litt bedre å gjøre det nå egentlig ift summen. Hmmm

Det ser veldig bra ut! :) Mannen vil ikke til Tyrkia av en eller annen grunn, men jeg har aldri vært der. Dere får sikkert en super tur!! Når drar dere?
Mange som ikke vil dit. Noen av politiske grunner og det respekterer jeg veldig. Noen vil bare ikke dit og det er jo greit det og. Jeg vil for ex ikke til Bulgaria.
Vi reiser i august.
3. året vi er der med småbarn. Godt å ha noe å se frem til :)

Trodde de hadde endret navn til parken? Hadde vertfall det på Facebook. Men er den jeg mener ja. Absolutt verd et besøk

Der har vi vært flere ganger. Kjempeflott park :)

Mange som ikke vil dit. Noen av politiske grunner og det respekterer jeg veldig. Noen vil bare ikke dit og det er jo greit det og. Jeg vil for ex ikke til Bulgaria.
Vi reiser i august.
3. året vi er der med småbarn. Godt å ha noe å se frem til :)
Jeg har vært Bulgaria. Syns det var fint der! Baare litt vel mange desperate kvinner på natta.. verst for gutta det assa :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi reiser til syden hvert år. Og foretrekker sunwing resort med ving. Skal på vårt 3. Resort nå til sommeren :) til sommeren reiser vi med 3 barn under 5 år, men det er så tilrettelagt for barn at det ikke vil by på store problemer :)

Vi reiser til syden hvert år. Og foretrekker sunwing resort med ving. Skal på vårt 3. Resort nå til sommeren :) til sommeren reiser vi med 3 barn under 5 år, men det er så tilrettelagt for barn at det ikke vil by på store problemer :)

Det frister veldig må jeg si.. Den tiden vi ønsker å reise er det ikke flere happy baby leiligheter ledig hos ving på det stedet vi ønsker å bo, så det er jo litt kjipt. Men men.. Dette er vanskelig altså!

Noen som vet hvor lang tid det tar å få seg pass forresten? Jeg husker ikke hvor lenge vi ventet.. Barna trenger pass i såfall, men vi voksne har jo.

Vi har aldr hatt happy baby, så det er ikke en nødvendighet :) men er greit å ha en 2-roms. Om dere bestiller pass nå, så har dere de nok i løpet av en ukes tid.

Hvor ønsker dere å reise da? :)

Vi har mest lyst til å dra til Alcudia på Mallorca. Kort flytid, ca 3,5 time og det er veldig barnevennlig. Vært der før uten barn, men det var veldig alright.
Nå tok jeg meg i å sjekke London også, men da blir det bedre med Mallorca tenker jeg, for der er det hvertfall bedre for barna å oppholde seg. Mer ting for de der.

Noen bra hotell på Alcudia dere har å anbefale? Prisen må ikke være så høy heller, men vi er noen luksusdyr og er skikkelig kresne egentlig. Hehe

Back
Topp