Trenger tips til ferie :)

CatieS

Forelsket i forumet
:confused005Hjelp!

Vi har lyst å ta med barna og gjøre noe i permisjonstiden (vi har fire mnd'er sammen mai-august).
Mannen og jeg skal til NYC en langhelg i mai og dermed er ikke budsjettet superstort, men allikevel ser jeg på sydenturer, dyreparken i KrSand osv.. Kjenner jeg har brukt så mye tid hjemme nå atmjeg har lyst å gjøre noe med barna..

Jeg har egentlig lyst å ta en tur til varmere strøk for å få litt varme, bade, spise is osv, men vet ikke helt om budsjettet tillater det.. I og med at vi har mulighet utenom selve fellesferien i juli åpner det seg litt ift budsjett, men tenker kanskje maks 10 000kr. Men det kommer helt an på hva vi gjør selvfølgelig, for jeg har jo ikke lyst å bruke såpass med penger i dyreparken i KrSand feks :happy090
Så nå trenger jeg rett og slett litt tips til hva og hvor vi kan dra med en liten junisnuppe, to voksne og storebror på 3. Hjelp! :cool01

Jeg er veldig glad i Puerto Rico, Kanariøyene :-) Dyrepark og vannland ganske nærme (med bil, litt lenger med buss) :-)

Jeg er veldig glad i Puerto Rico, Kanariøyene :) Dyrepark og vannland ganske nærme (med bil, litt lenger med buss) :)

Takk for tips Betinamor, men der var vi faktisk sist i forrige permisjon :p Så nå vil vi isåfall et nytt sted + at flyturen bli litt for lang syns vi..

Takk for tips Betinamor, men der var vi faktisk sist i forrige permisjon :p Så nå vil vi isåfall et nytt sted + at flyturen bli litt for lang syns vi..

Hehe :-) Lykke til ihvertfall :-) Hadde Vært deilig å reise på ferie, kjenner jeg :-P

Vi har planer om å leie sommerhus på kysten i Danmark neste sommer... mange som anbefaler det:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Fornuften trenger nok ferie, hehe. Du har nok rett ::p

Vi har planer om å leie sommerhus på kysten i Danmark neste sommer... mange som anbefaler det:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Takk for tips! Men igjen, dette gjorde vi høst.. Hihi Setter masse pris på tips, så fortsett gjerne å kom med det! ;)

Har funnet en ukes sydentur (Kreta) til rundt 12,000kr. Inkludert frokost, privat basseng og separat soverom og stue.
Mannen er litt skeptisk til å fly med begge barna, spesielt jenta vår som da vil være rundt 10-11 måneder..

Ville dere gjort det? Altså reist til syden med en så liten?
Vi fløy til Gran Canaria med eldstemann da han var 10 mnder og det var skikkelig slitsomt.. "Husk på nå hae vi to barn, ikke glem venting, forsinkelse osv" sier mannen og han har jo et godt poeng..

Jeg ser ift budsjettet at vi kan få en ukestur til syden, en mini Norgeferie eller hagemøbler :p Hva ville der gjort??
Ville dere valgt en sydentur eller gjort noe annet?

Hadde jeg hatt råd, hadde jeg reist til syden :) men ville da ha reist med flere. Så man kunne avlastet hverandre :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hadde jeg hatt råd, hadde jeg reist til syden :) men ville da ha reist med flere. Så man kunne avlastet hverandre :)

Har også tenkt det nemlig, at det kunne vært hyggelig. Men i og med at vi ikke kommer til å reise i juli eller skoleferien, så utelukker det ganske mange.. Alle tror jeg egentlig :confused:

Har også tenkt det nemlig, at det kunne vært hyggelig. Men i og med at vi ikke kommer til å reise i juli eller skoleferien, så utelukker det ganske mange.. Alle tror jeg egentlig :confused:
Ja. Ikke sant :p

Det høres kanskje litt "harry" ut, men Sverige har veldig mange fine og rimelige steder å reise til. F.ejs Borås. Vi var der da jeg var mindre sammen med lillesøster og foreldre. Da bodde vi på campinghytte, men det var i alle fall den gangen et barnevennlig hotel på andre siden av veien. Mange små og store fornøyelsesparker og zoologiske hager :)

There is a crack in everything ☆
That`s how the light gets in ☆

Har funnet en ukes sydentur (Kreta) til rundt 12,000kr. Inkludert frokost, privat basseng og separat soverom og stue.
Mannen er litt skeptisk til å fly med begge barna, spesielt jenta vår som da vil være rundt 10-11 måneder..

Ville dere gjort det? Altså reist til syden med en så liten?
Vi fløy til Gran Canaria med eldstemann da han var 10 mnder og det var skikkelig slitsomt.. "Husk på nå hae vi to barn, ikke glem venting, forsinkelse osv" sier mannen og han har jo et godt poeng..

Jeg ser ift budsjettet at vi kan få en ukestur til syden, en mini Norgeferie eller hagemøbler :p Hva ville der gjort??
Ville dere valgt en sydentur eller gjort noe annet?
Vi var i syden med to små barn og skal reise igjen i august. Da med 3 barn og minste er jo da 14 mnd. Har ingen betenkeligheter med det vi, men dere må jo kjenne på hva dere ønsker. For oss er charterferie tingen slik familien er nå. Vi har all inclusive og et bra hotell. Ungene storkoser seg med underholdning og aktiviteter, og når barna har det bra har mor og far det bra :) Norgesferie er bare stress for oss. Bilferie.. Grøss.. Jeg ville ikke valgt hagemøbler :)

De vel sikkert litt for små for det enda, men jeg gleder meg til joakim blir større så jeg kan ta han med i polar parken.

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Vi var i syden med to små barn og skal reise igjen i august. Da med 3 barn og minste er jo da 14 mnd. Har ingen betenkeligheter med det vi, men dere må jo kjenne på hva dere ønsker. For oss er charterferie tingen slik familien er nå. Vi har all inclusive og et bra hotell. Ungene storkoser seg med underholdning og aktiviteter, og når barna har det bra har mor og far det bra :) Norgesferie er bare stress for oss. Bilferie.. Grøss.. Jeg ville ikke valgt hagemøbler :)

Så deilig å høre at noen velger sydenferie også, i og med at jeg egentlig vil det, men fornuften styrer meg vekk :p
Kan jeg spørre hvilket hotell dere velger og hvor? Jeg fikk mannen litt mer på gli i går da jeg snakket mer om det, men tingen er at jeg faktisk står uten jobb fom mai, så det er litt der vi står fast..

Jeg skal uansett være hjemme ut august pga bhageplass osv, men dersom jeg ikke har jobb fom september, så er det kjipt om vi har brukt penger på to reiser liksom.. :oops:

De vel sikkert litt for små for det enda, men jeg gleder meg til joakim blir større så jeg kan ta han med i polar parken.

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Det blir litt vel nord for meg, men den ser fantastisk ut! :D

Så deilig å høre at noen velger sydenferie også, i og med at jeg egentlig vil det, men fornuften styrer meg vekk :p
Kan jeg spørre hvilket hotell dere velger og hvor? Jeg fikk mannen litt mer på gli i går da jeg snakket mer om det, men tingen er at jeg faktisk står uten jobb fom mai, så det er litt der vi står fast..

Jeg skal uansett være hjemme ut august pga bhageplass osv, men dersom jeg ikke har jobb fom september, så er det kjipt om vi har brukt penger på to reiser liksom.. :oops:
Vi skal til Kanariøyene i slutten av april. Vi har en fra før på 3,5 i tillegg til minstemann. Det blir kanskje en slitsom flytur, men velger å tenke at det går bra :) Vi har med oss fadderne til barna, et ektepar på 50+, som skal hjelpe oss og være barnevakt en kveld eller to, slik at jeg og mannen får litt kvalitetstid sammen :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Søsteren min har forresten reist til Mallorca med sine tre små flere år på rad nå. De reiser med Ving til et sted der som heter Cala Bona. Kan være verdt å sjekke ut :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi reiser med Ving og skal på Green garden i Alanya (Family garden). Alt er tilrettelagt for familier så vi behøver egentlig ikke å forlate hotellområdet under ferien. Alt er på området (butikker, frisør, spa, restauranter, barneklubb, underholdning, aktiviteter osv). Vi skal bo i bungalow denne gangen med eget basseng og litt høyere standar.
Har vært på dette hotellet tidligere og var veldig fornøyd da.

Back
Topp