Magebilder!!

Veslesnuppis

Elsker forumet <3
Septembermødre <3
Få se på magen din da!
Her er min 13+3. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1393664748365.jpg
    1393664748365.jpg
    23,1 KB · Visninger: 477
ImageUploadedByBV Forum1393669006.771621.jpg

Her er det foreløpig liten endring. Sist fikk jeg ikke mage før jeg hadde passert uke 20 så tar vel litt tid denne gangen også. Uansett gøy å ha bilder for å kunne sammenligne senere. I dag er jeg 13+3 :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Morro å ta bilder og sammenligne. Du er heldig som får seint mage. Du er jo fortsatt slank og fin.
Jeg har fått ganske stor mage allerede som du ser. Ikke lett å skjule den allerede nå!
Dette er min nr.3. Hadde litt mage i fra før og har alltid fått fort stor mage.
Men er nok veldig oppblåst i tillegg. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Morro å ta bilder og sammenligne. Du er heldig som får seint mage. Du er jo fortsatt slank og fin.
Jeg har fått ganske stor mage allerede som du ser. Ikke lett å skjule den allerede nå!
Dette er min nr.3. Hadde litt mage i fra før og har alltid fått fort stor mage.
Men er nok veldig oppblåst i tillegg. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ønsker meg mage jeg :) Gleder meg til den kommer :D Uke 12 i morgen og ingen synlig kul...
 
Ja, det er kjempe fint med stor mage da. :) Med nr.2 hadde jeg så stor mage at alle trodde jeg venta tvillinger. Men det var jo bare en. Er ikke så lang, og magen blir fortere synlig på meg. Har tatt i bruk mammabuksene mine.
Og de er så gode. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Her er det ingen mage å vise :p


Hadde jeg tatt sammenligningsbilde fra da jeg fant ut at jeg var gravid og nå. Hadde man sett godt at jeg har gått ned fra 78 kg til 72,5 kg. :p
 
Her er det ingen mage å vise :p


Hadde jeg tatt sammenligningsbilde fra da jeg fant ut at jeg var gravid og nå. Hadde man sett godt at jeg har gått ned fra 78 kg til 72,5 kg. :p
Har gått ned litt da ja. Jeg er omtrent på startvekta. Har gått både opp og ned så langt.
Hvordan går det med formen nå Rosetaske? Håper du er bedre.
 
Har heller ikke fått noen mage enda - dessuten ser den jeg har ut som et malerskrin. Tar blodfortynnende sprøyter daglig, og jeg får digre blåmerker av dem, i alle mulige farger. Ser ikke ut! :)
 
Ja, det er kjempe fint med stor mage da. :) Med nr.2 hadde jeg så stor mage at alle trodde jeg venta tvillinger. Men det var jo bare en. Er ikke så lang, og magen blir fortere synlig på meg. Har tatt i bruk mammabuksene mine.
Og de er så gode. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er ikke så lang jeg heller :( 163 cm, men har relativt lange ben i forhold til høyden, så overkroppen min er ganske kort ;) så blir nok mye mage på meg også etterhvert ;) Bare litt utålmodig nå :p vil liksom også ha en mage!!
 
Har heller ikke fått noen mage enda - dessuten ser den jeg har ut som et malerskrin. Tar blodfortynnende sprøyter daglig, og jeg får digre blåmerker av dem, i alle mulige farger. Ser ikke ut! :)
Regnbue mage ^^


Sent from my iPad using BV Forum
 
Har gått ned litt da ja. Jeg er omtrent på startvekta. Har gått både opp og ned så langt.
Hvordan går det med formen nå Rosetaske? Håper du er bedre.

Formen er bedre så absolutt, men har lite matlyst dessverre. :(

Siste dagene har jeg begynt å få blodtrykksfall "hele tiden", det er ikke noe særlig. :/
 
Formen er bedre så absolutt, men har lite matlyst dessverre. :(

Siste dagene har jeg begynt å få blodtrykksfall "hele tiden", det er ikke noe særlig. :/
Det hadde jeg også med nr.1. Det var plagsomt. Mot slutten ble bt plutselig kjempe høyt og jeg fikk svangerskapsforgiftning. Hadde ingen plager med dette med nr.2. Men har jeg kjent meg litt svimmel. Redd for å at bt skal begynne å "hoppe" igjen. Veldig ubehagelig.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Uke 11+5 :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1394305755486.jpg
    1394305755486.jpg
    32,6 KB · Visninger: 298
Regnbue mage ^^


Sent from my iPad using BV Forum

Passer bra det. I USA kaller man det jo Rainbow child når man får et levende barn etter man har mistet et! (men regnbuebarn på norsk betyr vel noe annet, gjør det ikke?)
 
Passer bra det. I USA kaller man det jo Rainbow child når man får et levende barn etter man har mistet et! (men regnbuebarn på norsk betyr vel noe annet, gjør det ikke?)
Jo, regnbuebarn er vel det samme som indigobarn bare for de som er yngre enn indigobarn :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Passer bra det. I USA kaller man det jo Rainbow child når man får et levende barn etter man har mistet et! (men regnbuebarn på norsk betyr vel noe annet, gjør det ikke?)

Regnbuebarn er barn av homofile/lesbiske foreldre. :)
 
Back
Topp