Hvis du titter innom her så..........

Har ikke vært så mye her i går og i dag. Detter bare ut av bv hele tiden. Blir så irritert at jeg koker. Håper de får fiksa det ellers blir jeg lite her fremover :(

Utrolig kjipt for serien hadde vært perfekt om dem hadde kjørt samme badass løpet som i sesong 1. Løse nye saker osv, uten at jorden går under liksom m:p
Enig. Ble litt for mye draaaama for min del. Og saker som går over flere episoder. Neeh.. Ikkje braaa!

Har ikke vært så mye her i går og i dag. Detter bare ut av bv hele tiden. Blir så irritert at jeg koker. Håper de får fiksa det ellers blir jeg lite her fremover :(
Samme her! 1 tråd lest/skrevet i så detter jeg ut..

Vært inne til ei som trengte litt kos, tror hun sover vidre. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

God morgen :) tatt ut linsene,må skifte de, har på briller nå. Lille skuler bort på meg..litt uvant ja.

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg og sambo skal snart på minnestund.. Ungene får ikke være med i dag. De vet ikke noe enda, vk vil vente til vi kommer hjem igjen.. Kan ikke si det å så gå rett etterpå... Men tenk å si en slik nyhet til farmorungene mine...

Jeg og sambo skal snart på minnestund.. Ungene får ikke være med i dag. De vet ikke noe enda, vk vil vente til vi kommer hjem igjen.. Kan ikke si det å så gå rett etterpå... Men tenk å si en slik nyhet til farmorungene mine...

Huff :-( :-(

Sikkert lurt. Har de visst om at hun var syk og at det kom til å skje ?

Ingen moro oppgave dere har foran dere ♡

Var i basseng i går med lille, var litt skeptisk :p men tror hun ble litt sliten, for hun sov hele natten uten av å våkne 1 eneste gang :p
Ellers er det storm på gang her :/

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Sikkert lurt. Har de visst om at hun var syk og at det kom til å skje ?

De har visst at hun var veldig syk og at hun nok ikke kom til å få reise hjem. Men nej har ikke sakt at hu kom til å dø, siden det kunne drøye ut i uker.. De kunne ikke gå å vente på at hu skulle dø..

De har visst at hun var veldig syk og at hun nok ikke kom til å få reise hjem. Men nej har ikke sakt at hu kom til å dø, siden det kunne drøye ut i uker.. De kunne ikke gå å vente på at hu skulle dø..
Da er de forberedt, uff, stakkars små, blir ikke lett for dere heller.

Satt på 3 klesvasker, 5 oppvasker (har benkemaskin), 2 tørketromler, rydda vekk for lite tøy til lille, stellebord, soverommet og deler av stua! Etterpå skal vi støvsuge, rydde unna litt leker ned i kjelleren og bade lille! Har jeg fortjent en cola da? :-P
Wow! Imponert! Men lurer litt på hvordan du har fått til å rydde vekk soverommet og deler av stua :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp