Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig. Ble litt for mye draaaama for min del. Og saker som går over flere episoder. Neeh.. Ikkje braaa!Utrolig kjipt for serien hadde vært perfekt om dem hadde kjørt samme badass løpet som i sesong 1. Løse nye saker osv, uten at jorden går under liksom m![]()
Samme her! 1 tråd lest/skrevet i så detter jeg ut..Har ikke vært så mye her i går og i dag. Detter bare ut av bv hele tiden. Blir så irritert at jeg koker. Håper de får fiksa det ellers blir jeg lite her fremover![]()
Sover fremdeles ikkje![]()
Sov fra fem til nåBle ikke søvn i natt?
Jeg og sambo skal snart på minnestund.. Ungene får ikke være med i dag. De vet ikke noe enda, vk vil vente til vi kommer hjem igjen.. Kan ikke si det å så gå rett etterpå... Men tenk å si en slik nyhet til farmorungene mine...
Sikkert lurt. Har de visst om at hun var syk og at det kom til å skje ?Jeg og sambo skal snart på minnestund.. Ungene får ikke være med i dag. De vet ikke noe enda, vk vil vente til vi kommer hjem igjen.. Kan ikke si det å så gå rett etterpå... Men tenk å si en slik nyhet til farmorungene mine...
Jammen godt det ikke er ofte. Hater å ikke få sove når eg kan...Heerlig.![]()
Er mamma skummel med briller?God morgentatt ut linsene,må skifte de, har på briller nå. Lille skuler bort på meg..litt uvant ja.
Sent from my iPad using BV Forum
Jeg og sambo skal snart på minnestund.. Ungene får ikke være med i dag. De vet ikke noe enda, vk vil vente til vi kommer hjem igjen.. Kan ikke si det å så gå rett etterpå... Men tenk å si en slik nyhet til farmorungene mine...
Ja var visst det i starten.. Da jeg skulle på utkledningsfest forleden og hadde parykk på så ble han livredd, måtte få det av i en fart.Er mamma skummel med briller?![]()
De har visst at hun var veldig syk og at hun nok ikke kom til å få reise hjem. Men nej har ikke sakt at hu kom til å dø, siden det kunne drøye ut i uker.. De kunne ikke gå å vente på at hu skulle dø..Sikkert lurt. Har de visst om at hun var syk og at det kom til å skje ?
Sent from my iPad using BV Forum
Da er de forberedt, uff, stakkars små, blir ikke lett for dere heller.De har visst at hun var veldig syk og at hun nok ikke kom til å få reise hjem. Men nej har ikke sakt at hu kom til å dø, siden det kunne drøye ut i uker.. De kunne ikke gå å vente på at hu skulle dø..
Wow! Imponert! Men lurer litt på hvordan du har fått til å rydde vekk soverommet og deler av stuaSatt på 3 klesvasker, 5 oppvasker (har benkemaskin), 2 tørketromler, rydda vekk for lite tøy til lille, stellebord, soverommet og deler av stua! Etterpå skal vi støvsuge, rydde unna litt leker ned i kjelleren og bade lille! Har jeg fortjent en cola da?![]()