Haukeland sykehus

Rart ja, Men nå har du alt klar. :-)

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14
Ruger på en gullegg, test dato --> 17.03.14

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Rart ja, Men nå har du alt klar. :-)

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14

Ja :-) heldigvis. Nå er jeg klar for mensen skal komme :-D
Men gruer meg ennå til om jeg kommer til å stikke feil eller måle opp feil dose :-P

Kanskje jeg kjøpte de to siste i dag tidlig?!?
Her går det skikkelig dårlig. Var til ny UL i dag. Er dag 14(!) i dag. Ingen store nok egg enda. Vurderte å avbryte pga understimulering, men gjør et forsøk på å fortsette til mandag. Da blir det uansett fryseforsøk siden stimuleringen har blitt så lang at endometriet er for dårlig :( Kjenner at jeg ikke tror det blir noe ut av dette forsøket. Jaja, får prøve igjen senere...

Sent from my iPhone using BV Forum

Her går det skikkelig dårlig. Var til ny UL i dag. Er dag 14(!) i dag. Ingen store nok egg enda. Vurderte å avbryte pga understimulering, men gjør et forsøk på å fortsette til mandag. Da blir det uansett fryseforsøk siden stimuleringen har blitt så lang at endometriet er for dårlig :( Kjenner at jeg ikke tror det blir noe ut av dette forsøket. Jaja, får prøve igjen senere...

Ååh nei :-( kjedelig å lese!! Håper det går bra og har bra virkning !!
Hvilke medisiner kjøpte du da? Det de var tom for var lutinus og menopur!!

De sa jeg kjøpte den siste enkeltpakken med orgalutran. Høres ut som om det står dårlig til på sykehusapoteket sitt lager :)

Kanskje du var etter meg da? Siden jeg fikk kjøpt en pakke med det idag og :dance011Men ja det er ikke helt bra det der. Spesielt ikke når de har den avtalen om å alltid ha det inne.
De sa jo på kk for en uke siden at de var forsinket med alle reseptene, så det hjelper jo heller ikke på!
Men hvor stor dose tok du og hvor stor dose tar du nå?

Så kjedelig å høre :-( håper det ordner seg!

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14

Ja :-) heldigvis. Nå er jeg klar for mensen skal komme :-D
Men gruer meg ennå til om jeg kommer til å stikke feil eller måle opp feil dose :-P
Slapp av! Det er ganske enkelt å sette sprøytene. Og med hensyn til dose, du kommer ikke å måle opp feil. Man blir så nøye at det er nesten umulig ;-) lykke til! :-)

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14

Slapp av! Det er ganske enkelt å sette sprøytene. Og med hensyn til dose, du kommer ikke å måle opp feil. Man blir så nøye at det er nesten umulig ;-) lykke til! :)

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14

Phu!! Det høres veldig bra ut :-D har funnet ut at jeg skal fylle opp 3 streker før ul hvertfall :-D lav dose, men håper det er alt som trengs :smiley-angelic006

Kanskje du var etter meg da? Siden jeg fikk kjøpt en pakke med det idag og :dance011Men ja det er ikke helt bra det der. Spesielt ikke når de har den avtalen om å alltid ha det inne.
De sa jo på kk for en uke siden at de var forsinket med alle reseptene, så det hjelper jo heller ikke på!
Men hvor stor dose tok du og hvor stor dose tar du nå?
Tok 75 med Pergotime den første uken. Økte så til 150 nå siste uken uten at det har hjulpet...

Jeg mente Puregon ;) Så mange navn her...

Back
Topp