Haukeland sykehus

Det blir kort protokoll til meg. I dag kjøpte jeg medisiner. Jeg fikk puregon, ovitrelle, orgalutran og lutinus. Jeg barehåper at får ikke alvorlige bivirkninger. Jeg skal begynne ca om ei uke, litt avhengige av mensen. Det er ikke alltid presis.

Spennende jenter! Godt vi kan følge med på dere - gå høre om evt bivirkninger etc.

Må dere sette sprøyter på dere selv? DET kvit jeg meg til!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det blir kort protokoll til meg. I dag kjøpte jeg medisiner. Jeg fikk puregon, ovitrelle, orgalutran og lutinus. Jeg barehåper at får ikke alvorlige bivirkninger. Jeg skal begynne ca om ei uke, litt avhengige av mensen. Det er ikke alltid presis.

Jeg har nettopp brukt akkurat de samme medisinene under mitt forsøk. Har ikke opplevd noe særlig til bivirkninger til noen av dem, bortsett fra litt utflod ved bruk av Lutinus (tror det er ganske vanlig). Har ellers følt meg litt trøtt, men det kan komme av all spenningen rundt det hele. Masse lykke til :)

Spennende jenter! Godt vi kan følge med på dere - gå høre om evt bivirkninger etc.

Må dere sette sprøyter på dere selv? DET kvit jeg meg til!

Sent from my iPhone using Tapatalk
ja satt alle sprøyter selv, må nesten det siden det skal tas hver dag...men syns det er lekende enkelt...tro meg etter et par sånne, så er det helt greit :9 bare litt uvant og rart. :)

Jeg ska bruke det samme som deg bare jeg ska ha menopur istedenfor Puregon :):) da ligger vi ganske likt da, jeg begynner om 2-2,5 uke :):)

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Jeg har nettopp brukt akkurat de samme medisinene under mitt forsøk. Har ikke opplevd noe særlig til bivirkninger til noen av dem, bortsett fra litt utflod ved bruk av Lutinus (tror det er ganske vanlig). Har ellers følt meg litt trøtt, men det kan komme av all spenningen rundt det hele. Masse lykke til :)

Godt å høre at bivirkninger er lite. :-)

Så spennende! Hva er forskjellen mellom menopur og Puregon? Vet du det? Uansett ligger vi ganske likt ja. :-)
Nå venter jeg bare på mensen...
Heia heia mensen hihi ; D Hmm nei vet ikke forskjellen på de to, men fikk lyst å Google litt! :)

Mensen kom på riktig tidspunkt. I dag var første stimuleringsdag. Det gikk bra å sette inn puregon. Skal ringe KK i morgen og får time til ultralyd. :-)
Aah så spennende!! Lykke til :D jeg starter vel om to uker å stikke :) :)

Lykke til :) Spennende :)

Jeg fikk time for ultralyd på stimuleringsdag 9. Det virker ganske sent i prossesen. Er dette normalt? Hva om dosen var for lav, er det da ikke for sent for justering of dosen?

Jeg fikk time for ultralyd på stimuleringsdag 9. Det virker ganske sent i prossesen. Er dette normalt? Hva om dosen var for lav, er det da ikke for sent for justering of dosen?
Det er nok det vanlige med ul ca dag 9, mener jeg hadde ul da også :) og fikk justert doen etterpå, så det årner seg :)

Det er nok det vanlige med ul ca dag 9, mener jeg hadde ul da også :) og fikk justert doen etterpå, så det årner seg :)
HAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHHAHAHA eg fikk altså ikke justert doen, men doSen!!! ;) hahahahahaha

Venter på ny innkalling til levering av sædprøve, da vi tok en ferie når vi egentlig skulle vært,
Men var godt og ha litt fri og ikke tenke så mye på dette her..
:)

Tror det, ting virker litt bedre, både på forhold og formen :-)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Back
Topp