TVILLINGER

Ønsker du flerlinger?

  • Nei, holder med 1!

    Votes: 6 46,2%
  • Ja, gjerne tvillinger

    Votes: 6 46,2%
  • Ja, gjerne trillinger/firlinger

    Votes: 1 7,7%

  • Antall som har svart
    13

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Jeg har alltid vært svært facinert av flerlinger, og alltid hatt ett stort ønske om selv å få tvillinger... Vi har noen tvillingpar i familien, men noe særlig "utsatt" er jeg nok desverre ikke. Kanskje like greit siden jeg har to fra før av ;)

Men, er det noen her inne som har anlegg for tvillinger, prøverør eller ett sterkt håp for tvillinger/flerlinger??
 
Har ofte tenkt at det ville vært koselig med tvillinger, men har en ekstremt dårlig rygg, så tror at en vil bli mer enn nok å bære på. :p Har heller ingen i familien, så liten sjans for det.
 
Vil gjerne ha tvillinger! Jeg vet at mannen ikke ser poenget med flere enn to barn, og jeg begynner å bli gammel, så da hadde det vært perfekt om det ble tvillinger denne gangen! ;-)
 
Har både lyst på og ikke lyst på tvillinger ;p pleide å ønske det før, men nå er det mere slik at skjer det så skjer det, er ikke et sterkt ønske, men ville heller ikke tatt abort om det skjedde :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Jeg tar imot det som kommer. Vi har prøverør og det ble satt tilbake to egg. Vet i uke 13 om hva som befinner seg der inne. Jeg har tenkt at det er fint for de om det er to, for de vil da alltid ha et søsken. Men kommer det en så gleder jeg meg like mye til det!!! Skal klare å kose meg mye med en og jeg ;).


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg har sterkt anlegg for å få tvillinger! :eek:
This is why:
Mormor og gammeltante = tvillinger
Mamma og tante = tvillinger
Små søstrene til sambo = tvillinger

Jeg må ærlig innrømme at jeg IKKE vil ha tvillinger, IKKE NÅ som førstegangsgravid :) MEN: om det skulle være tvillinger i magen min nå, er selvfølgelig begge to like velkommen <3 ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har sterkt anlegg for å få tvillinger! :eek:
This is why:
Mormor og gammeltante = tvillinger
Mamma og tante = tvillinger
Små søstrene til sambo = tvillinger

Jeg må ærlig innrømme at jeg IKKE vil ha tvillinger, IKKE NÅ som førstegangsgravid :) MEN: om det skulle være tvillinger i magen min nå, er selvfølgelig begge to like velkommen <3 ;)


Sent from my iPhone using BV Forum

Oi, høres ut som du har anlegg for det ja. Hvilke type tvillinger har det vært? Eneggede eller toeggede ? :)
 
På min side er det toeggede :) Sambo sine søstre er eneggede :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
På min side er det toeggede :) Sambo sine søstre er eneggede :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Aha, er jo toeggede som er arvelig da, så det blir jo kjempespennende ! :D Samboeren min skulle egentlig ha hatt søstre som var tvillinger, men det øker ikke sjangsen for oss. I min familie vet jeg ikke om noen tvillinger, så det må i så fall ha vært før besteforeldrene mine ;p
 
Forresten så vet jeg at hvis jeg mot all formodning skulle fått tvillinger, så blir de enegget. Var jo på ultralyd et par dager før eggløsning, og der var det bare en moden follikkel. ;)
 
Vi fikk tvillingjenter første gang vi var gravide:) men Leah ( tv1) døde rett før fødsel❤️ Emma blir 6 år i april, og begynner på skolen i august, noe som blir litt tøft for mamman❤️ har hatt en spontanabort hvor vi mistet tre, før vi fikk jenta vår mathea på 3 år i mai:) nå er vi veldig spente på hva og hvor mange som gjemmer seg i magen :p



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi fikk tvillingjenter første gang vi var gravide:) men Leah ( tv1) døde rett før fødsel❤️ Emma blir 6 år i april, og begynner på skolen i august, noe som blir litt tøft for mamman❤️ har hatt en spontanabort hvor vi mistet tre, før vi fikk jenta vår mathea på 3 år i mai:) nå er vi veldig spente på hva og hvor mange som gjemmer seg i magen :p



Sent from my iPhone using BV Forum
Trist å høre at dere mistet en jente!! :( Det må være spesielt og vanskelig! :/ Også at du måtte gjennom 3 sa etter det.. Dere er tøffe!! Eller hadde du trillinger også mistet du alle?
Har du anlegg for å få tvillinger eller? Hvor langt var du kommet når du mistet? Ha en god kveld! :)
 
Jeg tar i mot tvillinger med åpne armer.. :D Har ikke det i familien og er jo relativt ung så tviler på det skjer med oss.. ;)
 
Har vært tunge tider, men vi er så heldig å ha fått to friske og vakre jenter:) hadde en sa hvor jeg mista tre.. Så det var nok 3 inni magen da:) ingen i familien min som har fått tvillinger eller flere før, så det var helt uventa:p så vi er litt spente nå:) var 7 uker ca når vi mistet!



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har vært tunge tider, men vi er så heldig å ha fått to friske og vakre jenter:) hadde en sa hvor jeg mista tre.. Så det var nok 3 inni magen da:) ingen i familien min som har fått tvillinger eller flere før, så det var helt uventa:p så vi er litt spente nå:) var 7 uker ca når vi mistet!



Sent from my iPhone using BV Forum
Ojj.. Så dere har ikke tvillinger i familien men du har vært gravid med tvillinge en gang og trillinger en annen gang? Wow.. ;) hehe.. Veldig kjekt at dere har fått to jenter ja!! :) Blir spennende da å følge med deg!! :)
 
Ingen som vi vet om ihvertfall, noen må være de første:D Hehe:) blir veldig spennende og følge dere også:) vi har en spennende tid i møte:)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er toegget tvilling selv og min mormor var tvilling.Så er vel litt i familien..

Skal få nr2 nå,må innrømme jeg er nervøs og var det med første.Har ikke helt lysten på 2...

Men kan og være pga jeg vet hvor mye jobb det var for mamma.Hvertfall når hun fikk 2 nysgjerrige pøbeljenter som skapte 3 verdenskrig i huset hver dag. :p
 
Er toegget tvilling selv og min mormor var tvilling.Så er vel litt i familien..

Skal få nr2 nå,må innrømme jeg er nervøs og var det med første.Har ikke helt lysten på 2...

Men kan og være pga jeg vet hvor mye jobb det var for mamma.Hvertfall når hun fikk 2 nysgjerrige pøbeljenter som skapte 3 verdenskrig i huset hver dag. :p
Hehe.. Så spennende da.. Gøy å være tvilling!! :D Kan jeg tenke meg hvertfall.. :p hehe.. Er jo stor sjanse for at du får da!! Men har hørt noe om at de av og til hopper over ett ledd? Så hvis din mor fikk tvillinger så kan det være du ikke får det men heller barna dine igjen.. ;) hehe.. Men dette er jo bare statistikk.. ;)
 
Brødrene til mamma er toegga tvillinger, øker det sjansen for vår del? Følte meg litt blond no ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp