TVILLINGER

Ønsker du flerlinger?

  • Nei, holder med 1!

    Votes: 6 46,2%
  • Ja, gjerne tvillinger

    Votes: 6 46,2%
  • Ja, gjerne trillinger/firlinger

    Votes: 1 7,7%

  • Antall som har svart
    13
Hehe.. Så spennende da.. Gøy å være tvilling!! :D Kan jeg tenke meg hvertfall.. :p hehe.. Er jo stor sjanse for at du får da!! Men har hørt noe om at de av og til hopper over ett ledd? Så hvis din mor fikk tvillinger så kan det være du ikke får det men heller barna dine igjen.. ;) hehe.. Men dette er jo bare statistikk.. ;)


Tja..Ikke alltid gøy.. Delte rom, klasse og venner i 16 år..Vi er veldig ulike personligheter.. Men er gode venner nå. Måtte bare få litt avstand fra hverandre. :) Og hun elsker å være tante for jenta mi :)

Hopper gjerne over et ledd ja..Hvertfall i min familie..Men vet ikke om sjansen min er større fordet enn hos andre?
Men en får se...
 
Min mormor var toegget tvilling og hun hadde et søskenpar som også var tvillinger. Ikke kommet noen tvillinger i familien etter det,så vi får se :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
Min mor og samboern til pappa tror jeg får tvillinger.. Og de er ikke redd for å si det, eller kødde med meg :p Jeg ler om de har rett... Får sikkert panikk også :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Syns det holder med en om gangen egentlig :p Spesiellt når vi har ei fra før som ikke er så gammel :)
Men to til er bedre enn ingen!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har to søstre som er tvillinger og mangen tremelinger som er tvillinger. Så her er det på begge sider av min familie og ingen på mannen sin :)

Husker godt hvordan det va å vokse opp med mine søsken og vi va 5 stk :) det var både travelt og veldig gøyt :) vi har like god kontakt i dag som da vi var liten <3 om det er 2 som gjemmer seg i magen tror eg ikke :) hadde sikkert gått fint :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg blir glad uansett om det blir 1,2,3 eller 4. Men vil si at som førstegangsfødende hadde det vært greiest med 1 :) har gått på dobbel pergotime kur så sjansene er jo der, lurer på om det var 10% gynekologen min sa? Om det ikke er mer med dobbel kur? :) Glad blir jeg uansett! :D
 
Har gått på medisin som kan fremme eggløsning av flere egg, som bivirkning. Hadde ikke gjort noe med tvillinger. Men måtte nok flyttet til en større leilighet
 
Ikke noe jeg tenker på, men tar det jeg får :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Back
Topp