Vi som temper(Ny)

@Lykkeliten_86: ser ut som om EL var i går :D Hurra!

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja! :D Jeg er superfornøyd. Grafen min er jo litt rar siden den har fortsatt-litt-gravidhormoner-temp de første dagene jeg tempet, men jeg håper at det allikevel er tydelig nok for FF om et par dager at jeg har hatt EL. :D JIPPI! Det er så digg følelse å sannsynligvis være dpo, og helt offisielt prøver på nytt. Nytt håp. ♡

Da kommer Testetøsa onsdag om en uke (8 dpo). :D ;)

EL-termin 28. november.

*Taster på app på mobilen*

Nå må tempen holde seg der, og testen bli positiv :)

fra appen :)

Du har kjempefin graf nå! Krysser fingrene for deg!

Æsj :( Ikke noe gøy!! Håper du får crinone :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hva skjer med tempen din? :( Du skal jo ha høy temp nå.

@Lanterne Du har veldig temphopp i dag. Synes grafen din er ganske spennende også jeg. :D

Tryggere? Hmm.. Jeg vet ikke hva jeg eventuelt skulle følt, men for meg så er temping og testing eneste kontrollen jeg kan ha på noe jeg ikke har kontroll på kjenner jeg. Så jeg tror jeg hadde synes det var mye vanskeligere og bare gå og vente. Man kan jo egentlig la være å gjøre noe som helst og bare dra til legen om mensen har vært borte noen uker. Egentlig kan man jo det. Bare at da hadde jeg sikkert klort av tapeten på veggene her hjemme. :p

Jeg og :p

Det er det! Men kjæresten spekulerer like mye hver morgen når det piper så fælt i min ende av sengen ;) Har fortalt han at jeg holder på, men det husker han ikke om morgenen ;)

Hahaha, min bare mumler noe uforståelig som jeg tror betyr slå av den klokka *humre*

Satser på det ja. Har ikke bikket året ennå nei. Men bikker i slutten av måneden. Men det føles ut som vi har prøvd lenger. Bestemte oss for å slutte på pillene i januar i fjor, slik at kroppen skulle ha noen mnd å stabilisere seg først. Så det kjennes ut som vi holder på med et evighetsprosjekt...

Vi kom vel inn her sånn ca samtidig om jeg ikke husker feil.. Vi skulle egentlig begynne å prøve i april i fjor, men det ble februar. Men så fikk vi et prøvestopp over sommeren pga min tullete syklus og stress på jobb.
Men haff. tiden flyr..

Jippi! Jeg er 90 % sikker på at jeg nå er dpo. De høye målingene mine for en uke siden var fordi jeg fortsatt hadde hcg og sikkert fortsatt høyt progesteron. 36,3 som det har ligget på den siste tiden er vanlig før-EL-temp hod meg. 36,7 er dpo hos meg.

Jeg venter hvert fall to dager til med å begynne med Crinone. Da må jeg være mer enn 90 % sikker. :p Men hurra! Jeg er jo dpo nå! :D

Jippi :D

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Ja! :D Jeg er superfornøyd. Grafen min er jo litt rar siden den har fortsatt-litt-gravidhormoner-temp de første dagene jeg tempet, men jeg håper at det allikevel er tydelig nok for FF om et par dager at jeg har hatt EL. :D JIPPI! Det er så digg følelse å sannsynligvis være dpo, og helt offisielt prøver på nytt. Nytt håp. ♡

Da kommer Testetøsa onsdag om en uke (8 dpo). :D ;)

EL-termin 28. november.

liker! :D

Vi kom vel inn her sånn ca samtidig om jeg ikke husker feil.. Vi skulle egentlig begynne å prøve i april i fjor, men det ble februar. Men så fikk vi et prøvestopp over sommeren pga min tullete syklus og stress på jobb.
Men haff. tiden flyr..
Godt mulig det:)
Tiden flyr ja, men samtidig så går det sååå saaaaakte. Ihvertfall når prøving, el og dpo land er det eneste som står en i hodet. Og kjenner jeg blir mer og mer sjalu på venninner som venter små. Å blir frustrert over de når de klager over at det tok sååå lang tid denne gangen, HELE 3 pp liksom. Men for all del det kjennes jo lenge ut når en er oppi det. Men når en bikker året så vil jeg si det kan begynne å tære litt ekstra på...
Håper det klaffer for deg og snart nå:-)

@Lanterne Du har veldig temphopp i dag. Synes grafen din er ganske spennende også jeg. :D

Jeg vet! Ble lettere sjokkert da jeg så tempen og måtte måle flere ganger. De andre dagene har tempen vært lavere enn vanlig DPO-temp, så FF truet med å ta vekk krysset mitt.

Håper bare tempen holder seg så høy videre :D

Tiden flyr ja, men samtidig så går det sååå saaaaakte. Ihvertfall når prøving, el og dpo land er det eneste som står en i hodet. Og kjenner jeg blir mer og mer sjalu på venninner som venter små. Å blir frustrert over de når de klager over at det tok sååå lang tid denne gangen, HELE 3 pp liksom. Men for all del det kjennes jo lenge ut når en er oppi det. Men når en bikker året så vil jeg si det kan begynne å tære litt ekstra på...
Håper det klaffer for deg og snart nå:)

Dersom en av mine venner presterer å si at 3 pp er lang tid så tror jeg faktisk hun hadde fått passet sitt påskrevet altså :p

Jippi! Jeg er 90 % sikker på at jeg nå er dpo. De høye målingene mine for en uke siden var fordi jeg fortsatt hadde hcg og sikkert fortsatt høyt progesteron. 36,3 som det har ligget på den siste tiden er vanlig før-EL-temp hod meg. 36,7 er dpo hos meg.

Jeg venter hvert fall to dager til med å begynne med Crinone. Da må jeg være mer enn 90 % sikker. :p Men hurra! Jeg er jo dpo nå! :D

Så gøy!!!

Selv om det betyr at du rekker november da, egentlig

fra app

Håper det klaffer for deg og snart nå:-)
Da jeg kom til pp3 syntes jeg at vi hadde prøvd kjempelenge, og da vi kom til pp4 og pp5 føltes det som en evighet. Jeg tror det har med det at man er så mentalt klar når man begynner med prøvingen at man faktisk ikke er forberedt på at det skal ta tid.

Nå som jeg er på pp8 syntes jeg selvsagt at det klaffer raskt hvis man treffer både pp3, 4 eller 5 :D

Back
Topp