Kanskje ingen tegn, er et godt tegn
Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe ja det kan jo hende. Er vel ikke alle som får tidlige tegn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje ingen tegn, er et godt tegn
Er hodepine et tidlig tegn? Skikklig skallebank i dag.. Pleier aldri å ha d!
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Spennendes denne symptomjaktenTror jeg har hørt at det kan være det
Jeg er 2 dpo, så ikke noe spennende å melde enda
Fun fact: Med jenta vår visste jeg at jeg var gravid, allerede før ikm. Selv om det var min første graviditet. Hele kroppen føltes og oppførte seg annerledes, og jeg visste med 100% sikkerhet at testen kom til å bli positiv.
Når jeg ble gravid i desember (SA) hadde jeg ingen symptomer og ingen følelse av å være gravid - selv etter positiv test.
Veldig merkelig!
Jeg har 14 dager fra EL til IKM.Men dere! Dette er første pp jeg har testet el. Vet derfor ikke egentlig hvor lang tid det for meg er mellom el og IKM. Har derfor tatt utgangspunkt i 14 dager og tenkt at IKM er på søndag. Går det an å ha no særlig lenger enn 14 dager? Med 14 dager ender jeg på 29 dager denne pp, mens de to forrige var på 32 og 30 dager. Men vet jo altså ikke når el var de gangene![]()
Sist hadde jeg negativ 10 dpo, og positiv 14 dpo. Testet ikke mellom, så vet ikke når den ble positiv. Men det er fortsatt tidlig med 7-8, så doble streker kommer nok snartTestet. Blendahvit. Er bare 7-8 dpo ennå da ....
Jeg ser og jeg ser.... Vondt i øya....
Er det noen som kan gjøre bildet negativt? Vis vedlegget 52769
Ja, hvis du laster ned app'en PS Express (photoshop express - er gratis) så er det masse fine filter derJo takk! Gjør du dette på tlf eller?
Sent from my iPad using BV Forum
LOL. Der var det jo ikkeno. Alt en ser, bare en glor lenge nok. Jeg tror det er skyggen av kontrollstreken som fester seg på netthinnen og ser ut som en teststrek.
Det er ennå veldig tidlig som du sier, så masse håp!LOL. Der var det jo ikkeno. Alt en ser, bare en glor lenge nok. Jeg tror det er skyggen av kontrollstreken som fester seg på netthinnen og ser ut som en teststrek.slik som skjer når du glor lenge på et skarpt lys...
Sent from my iPad using BV Forum
Testet. Blendahvit. Er bare 7-8 dpo ennå da ....