*englefjes*
Forumet er livet
Dere andre som går til akupunktur... Opplever dere at det stadig blir vondere? I dag gjorde det skikkelig vondt faktisk. Nesten så jeg fremdeles kjenner det... Normalt eller har jeg blitt skikkelig pingle?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var ikke vondt i går, men har en del vann i kroppen så måtte stadig dytte nålene inn igjen.
Sent from my iPhone using BV Forum
Har du også sånne pressnåler som du har inne hele tiden? Som sitter fast med teip?
Jeg fikk på fødeavd. En ved hver stortå, 2 på foten en plass, en på hodet, en i hver hånd(mellom tommelen og pekefinger) og de gjorde vondt, som et støt . Og de ble snurra på hvert 5. min også. Det rare er at jeg var påkoblet ctg pga rier (2,5 dager før fødselen) og riene tok seg opp 3 min etter nålene var satt! Har troen på akupunktur!
Mh
SÅ lyst til å ta akupunktur to ganger til denne uka, men er jo ikke akkurat gratis. Hva betaler dere andre?
Nei det er kanskje ikke samme. Jordmora skulle prøve å hjelpe meg over i aktiv fødsel. Var i uke 38+5 den kvelden jeg var inne pga rier. Så flott at de fungerte for deg for å bli gravidDa har ikke vi hatt samme type akupunktur. Den som jeg har hatt er en behandling som starter i uke 37, og jeg skal tilbake neste uke for ny runde. Og nålene virker av seg i 30 min ca, hun snurrer ikke på de underveis. Men så var jo du kommet lengre enn meg dajeg har jo ikke rier. Jeg har absolutt troen på akupunktur jeg også. Har brukt det begge gangene før jeg ble gravid, en mnd etter avsluttet behandling, ble jeg gravid. Og forrige svangerskap fikk jeg også modningsakupunktur, og frøkna kom til termin
![]()
Nei det er kanskje ikke samme. Jordmora skulle prøve å hjelpe meg over i aktiv fødsel. Var i uke 38+5 den kvelden jeg var inne pga rier. Så flott at de fungerte for deg for å bli gravidhvor får du akupunktur siden du må betale?
Mh
Hva betaler du da?
1200kr for fire ganger, vet ikke hva hun tar bare for en gang.
Har tatt fire ganger siden uke 37, og er 4 dager over. Så vet ikke om jeg har troen..