Skravletråd

Fredag! Whoop whoop!
Straks avgårde til jobb.. not whoop.
Travel helg, as usual!
Husarbeid og Grimm i kveld.
Besøk, handling og fest i morra. A skal i bursdag og jeg skal bake på søndag.
Denne helgrn får vi holde oss friske. ;)
Hva bringer deres helg?
 
Fredag! Whoop whoop!
Straks avgårde til jobb.. not whoop.
Travel helg, as usual!
Husarbeid og Grimm i kveld.
Besøk, handling og fest i morra. A skal i bursdag og jeg skal bake på søndag.
Denne helgrn får vi holde oss friske. ;)
Hva bringer deres helg?
her er det to stykk trøtte mødre så vi dro til mammaen min i går, her kan man virkelig slappe av og hun står og tripper utenfor soverommet når lille våkner så de kan kose seg og vi kan sove! Herlig! Skal bare slappe av i helga!
 
her er det to stykk trøtte mødre så vi dro til mammaen min i går, her kan man virkelig slappe av og hun står og tripper utenfor soverommet når lille våkner så de kan kose seg og vi kan sove! Herlig! Skal bare slappe av i helga!
Høres herlig ut! Må kose dere masse, og lade batteriene. :)
 
Fredag! Whoop whoop!
Straks avgårde til jobb.. not whoop.
Travel helg, as usual!
Husarbeid og Grimm i kveld.
Besøk, handling og fest i morra. A skal i bursdag og jeg skal bake på søndag.
Denne helgrn får vi holde oss friske. ;)
Hva bringer deres helg?
Snart hente lillemor i BHG. I helgen skal vi bli helt friske igjen. Går på penicilin mot bronkitt... Nå er jeg så lei av å hangle! Vi skal også glede oss til OUL på mandag!:D Er så spent på å se babyen inni der og krysser fingrene for at alt er bra.
 
Helga starter med at jeg skal til tannlegen nå. Og etter det blir det badeland :) i morgen står arbeidshelg for tur :( far og datter skal vel kose seg regner jeg med:) han drar på jobb over helga og jeg gleder meg til å være 2 uker sammen med prinsessa uten og jobbe:) har jobbet ganske mye nå når pappan har vært hjemme i 4 uker nå:( menmen. Sånn er det bare:) når han kommer hjem igjen, skal vi begynne å pakke ned huset og flytte i nytt hus:) tiden fremover blir traaaaavelt :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her var jeg og storesøster på kono i går:) Så skal jeg kanskje til Hønefoss og hente ny bilstol til lillesøster. Hvis ikke det blir Hønefoss skal antakelig hele familien opp til en hest, gå tur med den og mulig jeg skal prøve å ri den. Den er diger så jeg føler jeg må ha kontrollert den før Dani får lov. Alt for barna;)

Så blir det strikking av votter og sokker til Dani hele helgen. I morgen er det jobb:p
 
Her er vi på skiferie! Utrolig godt å komme seg hjemmefra litt :) men har en noe lang tur hjem i morgen da. Vanligvis fem timer, men nå et jo det vinterferie, så vi får se hvordan det går det her...
 
Her er vi på skiferie! Utrolig godt å komme seg hjemmefra litt :) men har en noe lang tur hjem i morgen da. Vanligvis fem timer, men nå et jo det vinterferie, så vi får se hvordan det går det her...
Lykke til;)
 
Fredag var vi å kjøpe ny vaskemaskin ettersom vår tok kvelden forrige helg. Har ikke fått vasket klær på ei uke, var litt overfylte skittentøysdunker kan du si :p I går hadde vi først besøk av søstra til sambo og sønnen hennes, etter dem hadde dratt kom bror til sambo med gutta sine og hjalp med å bære vaskemaskin, slappet litt av før vi la stuptrøtte unger :) I dag skal vi muligens en tur på sjukehuset og hilse på tanta mi som fikk ei datter på fredag, lille jenta veide kun 1950g og var 41cm, hu ble født i uke 37+1, ble satt igang fordi hu var så liten. Blir vel vasking av enda mer klær senere i dag :p

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Her har maskinen også gått i ett siden tidlig i morges. Syns den går kontinuerlig. Nå skal vi snart i middagsbesøk før bollebesøk etterpå. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Æ kan bake! Endelig får jeg til gjærbakst med verdens beste grunnoppskrift! Bollene ble superluftige:D
 
Hvilken oppskrift bruker du da?
1 kg mel (jeg bruker spelt siden jeg ikke tåler hvete), 3-4 ts kardemomme, 210 g sukker, 50 g gjær, 1 egg, 6 dl lunken melk. Kjør 10 min i kjøkkenmaskin, ha i 150 g smør, kjør 10 min til. Hev 90 min. Bak ut. Etterhev 30 min. Stek i 12 min. Perfekt! :)
 
Nå er natta kommet, den siste natta senga til lille står på rommet vårt og siste natta med nattmat (håper jeg)! Litt vemodig altså! Men i morgen flytter hun inn på eget rom! Mamma gruer seg!! Og lille ligger intetanende å sover...
 
Back
Topp