Fellessignatur! :)

Bildet kunne ikke vært bittelit mindre da? Synes det er så voldsomt stort og ruvende i størrelse. Men herlig bilde selvsagt...bare litt stort.

Det blir ikke så stort i signaturen, synes jeg. Jeg kan ikke å endre str i alle fall


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Aha, men signaturene deres viser ikke på app nemlig. Nå har jeg logga på pc og da ser jeg de :)
 
Aha, men signaturene deres viser ikke på app nemlig. Nå har jeg logga på pc og da ser jeg de :)

Jepp ;) ser ikke på app nei, og det er jo litt dumt :/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da var avstemningen over, og det var alternativ D som vant :) så da blir dette vår signatur;


Vis vedlegget 52111


Link; http://imageshack.com/a/img849/9442/h35j.jpg


Den kan dere legge inn i signaturen deres :) skal få @Koffert til å legge den inn i "Våre viktigste tråder" også, slik at alle lett kan finne den etterhvert ;)



Er det meininga eg skal gå inn på linken til bildet du har lagt ut det og opne det, kopiere bilde og lime det inn på signaturen min?
Eller skal eg gå inn på linken på "våre viktigste tråder" og kopiere " forum.babyverden.no/index.php?threads/1685989/" inn på signaturen min? :p
 
berre gløm det, hadde vist fønne det ut ;) fann også ut at den kun kjem opp ved innlegg fra pc :p
 
Er det meininga eg skal gå inn på linken til bildet du har lagt ut det og opne det, kopiere bilde og lime det inn på signaturen min?
Eller skal eg gå inn på linken på "våre viktigste tråder" og kopiere " forum.babyverden.no/index.php?threads/1685989/" inn på signaturen min? :p

Linken til bildet som jeg har lagt ut :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
jeg får ikke det til
skal jeg bare kopiere denne linken og lime det inn i signaturen? thttp://imageshack.com/a/img849/9442/h35j.jpg
 
Nei, ser du har en kode under der. Men se hva jeg skrev til Jente10spire14 :) du må trykke på tegnet som står etter tegnet med smilefjes ;)
hvilke fjes tenker du på ? kan ikke du skrive den her med litt mellom rom slik at jeg kan se det ? skjønne ringenting . (
 
jeg fikk det til slutt
man skal kopiere det slik men jeg lager en liten mellom rom til de som ikke har fått det til



h35j.jpg


hvis dere ser så har jeg laget en liten mellom rom mellom
COLOR]
 
Teste igjen :confused:
 
jeg fikk det til slutt
man skal kopiere det slik men jeg lager en liten mellom rom til de som ikke har fått det til



h35j.jpg

hvis dere ser så har jeg laget en liten mellom rom mellom
COLOR]


Fikk endelig fram bildet når jeg lot dette stå før jeg satte inn linken
[/PARSEHTML]
Hvorfor vises disse til meg men ikke til noen andre ???
 
Back
Topp