Fellessignatur! :)

sofiebrvik

Gift med forumet
Julibarna2014
Augustmødrene 2014
Da var avstemningen over, og det var alternativ D som vant :) så da blir dette vår signatur;


aug4.jpg


Link; http://imageshack.com/a/img849/9442/h35j.jpg


Den kan dere legge inn i signaturen deres :) skal få @Koffert til å legge den inn i "Våre viktigste tråder" også, slik at alle lett kan finne den etterhvert ;)
 
Last edited:
Føler meg skikkelig dum nå, men hvordan får jeg lagt den til? :p Er på iPad..
 
Føler meg skikkelig dum nå, men hvordan får jeg lagt den til? :p Er på iPad..

Vet ikke hvordan man gjør det på app. Men jeg kopierte URLen til bildet, og limte det inn der jeg trykte på det bildet oppe i menyet.

herregud, ser jo at jeg suger til å forklare :p
 
Vet ikke hvordan man gjør det på app. Men jeg kopierte URLen til bildet, og limte det inn der jeg trykte på det bildet oppe i menyet.

herregud, ser jo at jeg suger til å forklare :p


Haha, takk for forsøket hvertfall ;) får prøve med pc når jeg bruker den igjen :)
 
Haha, takk for forsøket hvertfall ;) får prøve med pc når jeg bruker den igjen :)

Altså, når du skal skrive et innlegg på pc så er det jo mange tegn øverst, ikke sant? Du skal trykke på det tegnet som kommer rett etter smilefjeset. Der kan du lime inn linken. Det var det jeg gjorde i alle fall ;)
 
Altså, når du skal skrive et innlegg på pc så er det jo mange tegn øverst, ikke sant? Du skal trykke på det tegnet som kommer rett etter smilefjeset. Der kan du lime inn linken. Det var det jeg gjorde i alle fall ;)


Da skal jeg prøve det :) takk for forklaring :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Testing testing :) Ånej får det ikke til jo- er det ikke bare å kopiere og lime inn under signatur?
Ahaaaa nå skjønnte jeg va du mente:) test 2 :p Haha æ e umuuuuli- prøve på nytt i mårra IMG
 
Last edited:
Testing testing :) Ånej får det ikke til jo- er det ikke bare å kopiere og lime inn under signatur?

Nei, ser du har en kode under der. Men se hva jeg skrev til Jente10spire14 :) du må trykke på tegnet som står etter tegnet med smilefjes ;)
 
Bildet kunne ikke vært bittelit mindre da? Synes det er så voldsomt stort og ruvende i størrelse. Men herlig bilde selvsagt...bare litt stort.
 
Altså, når du skal skrive et innlegg på pc så er det jo mange tegn øverst, ikke sant? Du skal trykke på det tegnet som kommer rett etter smilefjeset. Der kan du lime inn linken. Det var det jeg gjorde i alle fall ;)
Men da får du vel bare limt inn bildet i akkurat det innlegget? Du får ikke en fast signatur?
 
Men da får du vel bare limt inn bildet i akkurat det innlegget? Du får ikke en fast signatur?

Ja, men man gjør det jo ikke når man skriver innlegg. Men når man redigerer signaturen. Samme tegnene der.

Var bare for å vise hvor tegnet var.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp