Takk! Skriver ikke PP for det vet jeg ikke selv. Har vært av og på siden mai 2013![]()
Har vært det samme her,hadde en liten pause etter SA i oktober. Så nå har vi starta på nytt igjen å er på pp2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Skriver ikke PP for det vet jeg ikke selv. Har vært av og på siden mai 2013![]()
Vi gjør jo ikke anna enn å vente. Vente,vente,vente. Hehe. Men er jo bare sånn det er. Til slutt kommer det jo noe bra ut av deter du 2 dpo du nå da eller? Er ikke helt inn i detta enda jeg. Hehe. Hadde positiv el test igår, og den idag så også positiv ut. Får hvertfall håpe aksjene ble lagt inn til riktig tid
![]()
Tenker jeg regner at jeg er 1 dpoEr jo litt vanskelig å vite nøyaktig når el var d siden jeg ikke tempet men sånn ish
Positiv test på lørdag og så negativ i går og i dag
![]()
Jeg har temp,men har ikke helt skjønt den enda jeg. (ikke at det er så mye å skjønne) haha. Dumme megså jeg tester bare med el tester. Får håpe det klaffa denne gangen hvertfall. Nå har det jo gått i bidronning honning,folsyre, e vitaminer og babyklister starter jeg med i morgen. Får håpe det er med på å gjøre susen
hehe.
Da har jeg endelig fått somlet meg til å bestille EL-tester.
Tror jeg har EL lørdag, eller søndag så de kommer tidsnok da.
Ønsker alle lykke til i humpe-uken vår
Mer endelig. .Gratulerer med bestilte tester.![]()
Mer endelig. .
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ble litt nysgjerrig på de notatene dine til høyre der.. MC? Ovia? PT?Forventet at el-testen skulle nærme seg positiv i dag, men i stedet var den mer negativ en noen gang.. Nesten helt hvit! Såå forvirrende
Vis vedlegget 51915
Sent from my iPhone using BV Forum
Det er dagene mine 3 ulike app'er mener jeg har elBle litt nysgjerrig på de notatene dine til høyre der.. MC? Ovia? PT?![]()
Stakkars deg! God bedring. Håper du blir bra i tideHer har jeg gått fra å være utålmodig på å få positiv test, til å håpe at den drøyer noen dager. Ligger slått ut med feber og det hele. Blæh! Heldigvis negativ test idag også, men den er litt sterkere enn i går. Også ganske tung i livmora som jeg var på den første dagen med positiv test sist. Jeg skal jo forføre mannen uten at han skjønner at det er EL, men hvis jeg begynner å hinte om sex mens jeg er syk, er jeg rimelig sikker på at han lukter luntaKanskje han til og med ikke vil siden jeg er snørrete og ekkel. Haha. Krysser fingrene for at EL er et stykke unna!
Håper du blir fort friskHer har jeg gått fra å være utålmodig på å få positiv test, til å håpe at den drøyer noen dager. Ligger slått ut med feber og det hele. Blæh! Heldigvis negativ test idag også, men den er litt sterkere enn i går. Også ganske tung i livmora som jeg var på den første dagen med positiv test sist. Jeg skal jo forføre mannen uten at han skjønner at det er EL, men hvis jeg begynner å hinte om sex mens jeg er syk, er jeg rimelig sikker på at han lukter luntaKanskje han til og med ikke vil siden jeg er snørrete og ekkel. Haha. Krysser fingrene for at EL er et stykke unna!
Her har jeg gått fra å være utålmodig på å få positiv test, til å håpe at den drøyer noen dager. Ligger slått ut med feber og det hele. Blæh! Heldigvis negativ test idag også, men den er litt sterkere enn i går. Også ganske tung i livmora som jeg var på den første dagen med positiv test sist. Jeg skal jo forføre mannen uten at han skjønner at det er EL, men hvis jeg begynner å hinte om sex mens jeg er syk, er jeg rimelig sikker på at han lukter luntaKanskje han til og med ikke vil siden jeg er snørrete og ekkel. Haha. Krysser fingrene for at EL er et stykke unna!
Her har jeg gått fra å være utålmodig på å få positiv test, til å håpe at den drøyer noen dager. Ligger slått ut med feber og det hele. Blæh! Heldigvis negativ test idag også, men den er litt sterkere enn i går. Også ganske tung i livmora som jeg var på den første dagen med positiv test sist. Jeg skal jo forføre mannen uten at han skjønner at det er EL, men hvis jeg begynner å hinte om sex mens jeg er syk, er jeg rimelig sikker på at han lukter luntaKanskje han til og med ikke vil siden jeg er snørrete og ekkel. Haha. Krysser fingrene for at EL er et stykke unna!