IKM uke 11

Vi gjør jo ikke anna enn å vente. Vente,vente,vente. Hehe. Men er jo bare sånn det er. Til slutt kommer det jo noe bra ut av det :) er du 2 dpo du nå da eller? Er ikke helt inn i detta enda jeg. Hehe. Hadde positiv el test igår, og den idag så også positiv ut. Får hvertfall håpe aksjene ble lagt inn til riktig tid ;)

Tenker jeg regner at jeg er 1 dpo :) Er jo litt vanskelig å vite nøyaktig når el var d siden jeg ikke tempet men sånn ish :) Positiv test på lørdag og så negativ i går og i dag :)

Tenker jeg regner at jeg er 1 dpo :) Er jo litt vanskelig å vite nøyaktig når el var d siden jeg ikke tempet men sånn ish :) Positiv test på lørdag og så negativ i går og i dag :)

Jeg har temp,men har ikke helt skjønt den enda jeg. (ikke at det er så mye å skjønne) haha. Dumme meg :p så jeg tester bare med el tester. Får håpe det klaffa denne gangen hvertfall. Nå har det jo gått i bidronning honning,folsyre, e vitaminer og babyklister starter jeg med i morgen. Får håpe det er med på å gjøre susen:D hehe.

Jeg har temp,men har ikke helt skjønt den enda jeg. (ikke at det er så mye å skjønne) haha. Dumme meg :p så jeg tester bare med el tester. Får håpe det klaffa denne gangen hvertfall. Nå har det jo gått i bidronning honning,folsyre, e vitaminer og babyklister starter jeg med i morgen. Får håpe det er med på å gjøre susen:D hehe.

Jøsses! Flinka! :) Jeg har kun tatt/tar folat og druste i meg litt ekkel grapejuice :O Får se om jeg trapper opp med flere tilskudd hvis det ikke blir noe nå :)

Da har jeg endelig fått somlet meg til å bestille EL-tester.
Tror jeg har EL lørdag, eller søndag så de kommer tidsnok da.

Ønsker alle lykke til i humpe-uken vår

Hei :) Lurer på om jeg har ikm i uke 11, muligens fredagen. Veldig usikker på syklusen min, den var plutselig en uke kortere forrige periode. Isåfall har jeg kanskje EL til helga? :) Skjønner ikke noe av de EL tegna kroppen min sender, tempinga blir jeg heller ikke klok på, så bestilte EL tester i dag. Første gang vi begynner sånn "systematisk" prøving, så det blir spennende å se om vi er heldige denne gang :)

Her har jeg blitt litt vant til grapefruktjuicen allerede! Spent på om den har virkning. Ellers er vi i gang med annenhver dag regimet med aksjer:p Lurer på om jeg skal prøve et par ELtester i dagene nå, bare for å se. Har fri så.

Forventet at el-testen skulle nærme seg positiv i dag, men i stedet var den mer negativ en noen gang.. Nesten helt hvit! Såå forvirrende :p

ImageUploadedByBV Forum1393307398.192153.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Her har jeg gått fra å være utålmodig på å få positiv test, til å håpe at den drøyer noen dager. Ligger slått ut med feber og det hele. Blæh! Heldigvis negativ test idag også, men den er litt sterkere enn i går. Også ganske tung i livmora som jeg var på den første dagen med positiv test sist. Jeg skal jo forføre mannen uten at han skjønner at det er EL, men hvis jeg begynner å hinte om sex mens jeg er syk, er jeg rimelig sikker på at han lukter lunta :P Kanskje han til og med ikke vil siden jeg er snørrete og ekkel. Haha. Krysser fingrene for at EL er et stykke unna!

Her har jeg gått fra å være utålmodig på å få positiv test, til å håpe at den drøyer noen dager. Ligger slått ut med feber og det hele. Blæh! Heldigvis negativ test idag også, men den er litt sterkere enn i går. Også ganske tung i livmora som jeg var på den første dagen med positiv test sist. Jeg skal jo forføre mannen uten at han skjønner at det er EL, men hvis jeg begynner å hinte om sex mens jeg er syk, er jeg rimelig sikker på at han lukter lunta :p Kanskje han til og med ikke vil siden jeg er snørrete og ekkel. Haha. Krysser fingrene for at EL er et stykke unna!
Stakkars deg! God bedring. Håper du blir bra i tide:)

Her har jeg gått fra å være utålmodig på å få positiv test, til å håpe at den drøyer noen dager. Ligger slått ut med feber og det hele. Blæh! Heldigvis negativ test idag også, men den er litt sterkere enn i går. Også ganske tung i livmora som jeg var på den første dagen med positiv test sist. Jeg skal jo forføre mannen uten at han skjønner at det er EL, men hvis jeg begynner å hinte om sex mens jeg er syk, er jeg rimelig sikker på at han lukter lunta :P Kanskje han til og med ikke vil siden jeg er snørrete og ekkel. Haha. Krysser fingrene for at EL er et stykke unna!
Håper du blir fort frisk :)

Lengter etter en hjerteknuser :-)

Huffda. God bedring! :)

*Taster på app på mobilen*

Her har jeg gått fra å være utålmodig på å få positiv test, til å håpe at den drøyer noen dager. Ligger slått ut med feber og det hele. Blæh! Heldigvis negativ test idag også, men den er litt sterkere enn i går. Også ganske tung i livmora som jeg var på den første dagen med positiv test sist. Jeg skal jo forføre mannen uten at han skjønner at det er EL, men hvis jeg begynner å hinte om sex mens jeg er syk, er jeg rimelig sikker på at han lukter lunta :p Kanskje han til og med ikke vil siden jeg er snørrete og ekkel. Haha. Krysser fingrene for at EL er et stykke unna!

Uff, masse god bedring.
Får han presentasjons angst om han vet du har EL?

Takk for god bedringsønsker, snupper :)

Ja, han får prestasjonsangst av å vite når jeg har EL. Han har sagt at han ikke vil vite, så jeg må bare prøve å lure han med de riktige dagene. Litt tricky noen ganger, hehe.

ImageUploadedByBV Forum1393324709.948453.jpg

I grenseland? Nesten positiv?

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp